همدان؛ میزبان جشنواره استانی دین و رسانه
کد خبر: 3772557
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

همدان؛ میزبان جشنواره استانی دین و رسانه

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برپایی سومین جشنواره دین و رسانه در این استان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در جمع خبرنگاران هدف از برپایی این جشنواره را تولید، بازتولید و خلق آثار تولیدی اصحاب رسانه در حوزه ترویج فرهنگ غنی دینی برشمرد و خاطرنشان کرد: پس از برگزاری دو دوره موفق جشنواره دین و رسانه در سال‌های گذشته و استقبال اهالی رسانه استان از این رویداد، امسال نیز این جشنواره با قوت خود برگزار خواهد شد.

وی افزود: آثار ارسالی در سال 97 تولید شده و در یکی از رسانه‌های استان مانند مطبوعات محلی، خبرگزاری‌های استانی، پایگاه‌های خبری و کانال‌های فرهنگی فضای مجازی استان، با نام صاحب اثر یا تأیید رسانه متبوع منتشر شده باشد.

دشتکی اظهار کرد: علاقه‌مندان و فعالان در حوزه رسانه می‌توانند آثار خود را در قالب مقاله، گزارش تحلیلی، گفت‌وگو، فیلم کوتاه داستانی، مستند، کلیپ و عکس با موضوع فرهنگ دینی و قرآنی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان یادآور شد: اهالی رسانه‌های استان همدان باید آثار خود را تا 22 فروردین 98 به دبیرخانه جشنواره به نشانی همدان، میدان فلسطین، خیابان خبرنگار، سازمان تبلیغات اسلامی ارسال کنند.

گفتنی است، از برگزیدگان این جشنواره، نیمه اردیبهشت سال 98 در مراسمی با اهدای تندیس جشنواره و هدایای نفیسی تجلیل خواهد شد.

آمنه اسلامی

انتهای پیام

captcha