۲۷ تا ۲۹ آذرماه؛ زمان برگزاری ششمین کنگره ملی اخلاق پزشکی
کد خبر: 3772563
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

۲۷ تا ۲۹ آذرماه؛ زمان برگزاری ششمین کنگره ملی اخلاق پزشکی

گروه اجتماعی ـ ششمین کنگره ملی اخلاق پزشکی همزمان با پنجمین همایش ملی اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری پایان آذرماه به میزبانی علوم پزشکی جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، ششمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران همزمان با همایش دوسالانه اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری طی روزهای ٢٧ لغایت ٢٩ آذرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می‌شود.
همایش اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری با حضور متخصصان زنان و زایمان، صاحبنظران درمان نازایی و اندیشمندان حوزه فقه، اخلاق و حقوق برگزار خواهد شد.
محورهای این همایش شامل آموزش‌های اخلاق پزشکی، بسته اعتلای اخلاق حرفه‌ای، اخلاق در ارائه خدمات سلامت، اخلاق در پژوهش‌های پزشکی و اخلاق در سیاستگذاری سلامت است .
۳۰۴ چکید مقاله در حیطه اخلاق پزشکی به کنگره سالانه اخلاق پزشکی ارسال شد هک از این تعداد ۲۱۳ مقاله به صورت پوستر و ۶۳ مقاله به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.
در این کنگره کشوری هفت پنل تخصصی در موضوعات اخلاق و شیوه‌های نوین درمان ناباروری، اخلاق حرفه‌ای در پزشکی، اخلاق حرفه‌‌ای در پیراپزشکی، آموزش اخلاق پزشکی، اخلاق در پرستاری، اخلاق در پژوهش و مبانی اخلاق پزشکی ارائه می‌شود.
انتهای پیام

captcha