نشست «بلندخوانی کتاب برای کودکان» در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3772564
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

نشست «بلندخوانی کتاب برای کودکان» در اردبیل برگزار شد

گروه فرهنگی ـ نشست کتاب‌خوان با معرفی کتاب‌های ماه و قصه‌گویی برای کودکان در کتابخانه عمومی شیخ شرف‌الدین اردبیل، با استقبال صد‌ها نفر از کودکان و مادران ‌برگزار شد.

نشست «بلندخوانی کتاب برای کودکان» در اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، در ادامه سلسله نشست‌های بلند‌خوانی کتاب برای کودکان، صبح امروز، ۲۴ آذرماه مراسم قصه‌گویی و بلند‌خوانی کتاب برای کودکان با حضور، رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، جمعی از هنرمندان استان و مادران و زنان خانه‌دار در کتابخانه عمومی شیخ شرف‌الدین اردبیل برگزار شد.
در این مراسم که با استقبال صد‌ها نفر از کودکان به همراه مادرانشان برگزار شد، توران قربانی از هنرمندان و نویسندگان اردبیل، داستان یکی از کتاب‌ها با عنوان «روزی که آموس بیمار شد» را که در مورد یکی از کارکنان باغ وحش به رشته تحریر در آمده، برای کودکان با صدای بلند خواند.
سارا سیدحاتمی یکی از مجریان توانمند برنامه کودک شبکه سبلان نیز برنامه‌های شاد کودکانه از جمله اجرای سرود با همکاری کودکان، مسابقه کتاب‌خوانی برای کودکان و شعر خوانی برگزار کرد.
در ادامه مراسم اعضای کودک کتابخانه عمومی شیخ شرف الدین اردبیل، برای کودکان نمایش اجرا کردند.
یادآوری می‌شود، سلسله نشست‌های بلند‌خوانی کتاب برای کودکان در دو باب از کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شده و سومین دوره این نشست‌ها در کتابخانه عمومی امامی شهرستان نمین برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha