تدوین سند راهبردی ارتقای وضعیت زنان کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3772575
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

تدوین سند راهبردی ارتقای وضعیت زنان کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تدوین سند راهبردی ارتقای وضعیت زنان در استان خبر داد.

تدوین سند راهبردی ارتقای وضعیت زنان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، آذر صفایی‌نیا، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 24 آذرماه در جمع خبرنگاران از تدوین سند راهبردی ارتقای وضعیت زنان در استان خبر داد وبا اشاره به اهمیت ورزش در میان زنان، اظهار کرد: زنان به عنوان یک عضو از خانواده و اساس و بنیان خانواده باید بیشتر مورد توجه باشند اما کسی به فکر این نقش حساس خانواده‌ها نیست.
وی با بیان اینکه مقوله ورزش بانوان با توجه به زندگی امروزه باید جدی‌تر از آقایان گرفته شود، افزود: کار و اشتغال فاقد فعالیت‌های جسمانی و مسائل، مشکلات و دغدغه‌های روزمره که عامل مهم افزایش فشارهای روحی و روانی است از آسیب‌های در کمین بانوان هستند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ارتقای وضعیت و جایگاه‌ زنان استان را با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان در دستور کار داریم.
صفایی‌نیا با اشاره به مقام‌های بانوان ورزشکار استان در سال‌های اخیر، بیان کرد: دختران استان نائب قهرمان المپیاد استعدادهای برتر هاکی شدند و بانوان هندبالیست استان در مسابقات سوپر لیگ قهرمانی کشور مقام دوم را کسب کردند.
وی با بیان اینکه این افتخارات نتیجه توجه به ورزش بانوان در استان است، عنوان کرد: همه این موفقیت‌ها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که توانستیم با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه دختران استان چنین قهرمانی‌هایی را کسب کنیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تخصیص اعتبارات در ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری در پشتیبانی نیروی انسانی جامعه است، ابراز کرد: بدون نهادینه‌سازی فرهنگ ورزش، هیچ رشدی نخواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha