افتتاح مرکز قرآنی ویژه دختران در کویت
کد خبر: 3772584
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

افتتاح مرکز قرآنی ویژه دختران در کویت

گروه بین‌الملل ـ مدیر اداره مطالعات اسلامی و علوم قرآن وابسته به وزارت اوقاف کویت از افتتاح نخستین مرکز قرآنی ویژه دختران 15 تا 19 سال در منطقه «فهد الاحمد» واقع در استان «الاحمدی» این کشور خبر داد.

افتتاح مرکز قرآنی ویژه دختران در کویت

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه روزنامه کویتی «alanba»؛ فهد الجنفاوی، مدیر اداره مطالعات اسلامی و علوم قرآنی وزارت اوقاف کویت، در این باره گفت: این مرکز قرآنی با نام «الریادة» راه‌اندازی شده است و دختران گروه سنی 16 تا 19 سال در دو استان «الاحمدی» و «مبارک الکبیر» کویت را آموزش خواهد داد.
 
وی افزود: این مرکز دخترانه آموزش قرآن فعالیت خود را از ترم آینده تحصیلی (ترم زمستانه) آغاز خواهد کرد.
 
الجنفاوی تصریح کرد: اداره مطالعات اسلامی و علوم قرآنی اوقاف کویت به تازگی 20 مرکز جدید در حوزه قرآن و مطالعات اسلامی در استان‌های مختلف کویت راه‌اندازی کرده است و این مراکز جدید و قدیمی، که تعداد آن‌ها به بیش از 100 مرکز می‌رسد، مورد تائید اداره خدمات اجتماعی کویت هستند.  

همچنین، مدیر اداره مطالعات اسلامی و علوم قرآن وابسته به وزارت اوقاف کویت با پرداختن به افتتاح مراکز قرآنی جدید در برخی مناطق «على صباح السالم»، «القصور»، «القرين» و«صباح الاحمد» این کشور افزود: در تلاش هستیم مرکز قرآنی جدیدی را در نوبت صبح ویژه بازنشستگان مرد افتتاح کنیم تا از اوقات فراغتشان برای یادگیری قرآن و علوم شرعی استفاده کنند.
 
انتهای پیام
captcha