200 اثر جدید پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی رونمایی شد
کد خبر: 3772604
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱

200 اثر جدید پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی رونمایی شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ در حاشیه افتتاحیه چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی از 200 اثر جدید پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مؤسسه بوستان کتاب رونمایی شد. 

200 اثر جدید پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی رونمایی شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در اولین روز از چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی که امروز 24 آذر با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری، نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جمعی از فرهیختگان و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، از 200 اثر جدید پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مؤسسه بوستان کتاب رونمایی شد.

برخی از مهم‌ترین آثار رونمایی شده چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات عبارت از مجموعه آثار علامه طباطبایی در چهار جلد، فلسفه فقهی اقتصاد بازدارنده و مقاومتی در دو جلد، دلیل تحریرالوسیله للامام خمینی در سه جلد، فرهنگ‌نامه مؤلفان اسلامی در چهار جلد، اصطلاح‌نامه فقه در هشت جلد و المنتقد المنافع فی شرح مختصر النافع در ده جلد است.

از این تعداد 110 اثر مربوط به بوستان کتاب و 90 جلد مربوط به نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است که از آذر ماه 1396 تا آذر ماه 1397 در دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شده است.

انتهای پیام

captcha