جشن ‌ولادت امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار شد
کد خبر: 3772678
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

جشن ‌ولادت امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار شد

گروه اجتماعی‌ ـ جشن بزرگ ولادت امام حسن عسکری(ع) شب گذشته، ۲۴ آذرماه با حضور مراجع عظام تقلید و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار شد.

جشن بزرگ ولادت امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار شد

به گزارش ایکنا از قم، به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) به سنت همه ساله از سوی مرجع تقلید شیعیان آیت‎الله العظمی صافی گلپایگانی، آیین جشن با حضور مراجع تقلید برگزار شد.
در این مراسم که شامگاه 24 آذرماه در مسجد امام حسن عسکری(ع) که به امر این امام بزرگوار در قم و در جنب حرم حضرت معصومه(س) ساخته شده است مراجع عظام، علما، روحانیت و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
در این جشن بزرگ میلاد آیات عظام صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، سبحانی، نوری همدانی، شبیری زنجانی و آیات علوی گرگانی، علوی بروجردی، فاضل لنکرانی، مقتدایی، اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، سرپرست استانداری قم، شهردار قم، روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
گفتنی است پس از برگزاری مراسم مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی و اجرای گروه تواشیح، حجت‎الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی از اساتید حوزه و دانشگاه به ذکر مباحثی پیرامون شخصیت و جایگاه این امام همام پرداخت.
انتهای پیام

captcha