‌مستند روایی «دل سپرده» رونمایی می‌شود
کد خبر: 3772766
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

‌مستند روایی «دل سپرده» رونمایی می‌شود

گروه فرهنگی - سرپرست حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه‌(س)، فیلم مستند روایی «دل سپرده» که روایتی از زندگی شهید مدافع حرم «محمدرضا فخیمی» است، رونمایی می‌شود.

فیلم مستند روایی «دل سپرده» رونمایی می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سیدمحمدحسین بلاغی، سرپرست حوزه هنری استان، امروز 25 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س)، فیلم مستند روایی «دل سپرده» که روایتی از زندگی شهید مدافع حرم، محمدرضا فخیمی است، رونمایی می‌شود.
وی با بیان اینکه در این مستند، زندگی و شخصیت شهید مدافع حرم «محمدرضا فخیمی» به تصویر کشیده شده است، افزود: این فیلم به تهیه کنندگی حوزه هنری استان و به کارگردانی حجت رنجبری تولید شده است.
بلاغی گفت: آئین رونمایی از این فیلم، توسط حوزه هنری استان و با همکاری معاونت فرهنگی سپاه عاشورا، بسیج هنرمندان، ستاد پشتیبانی مدافعان حرم و جبهه مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود و شرکت برای عمومی در این آئین آزاد است.
وی اضافه کرد: سخنرانی پدر شهید محمد رضا فخیمی، شعرخوانی و مداحی از برنامه‎های این آئین بوده و تمامی خانواده‌های شهدای مدافع حرم تبریز در آئین فوق حضور می‌یابند.
سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: شهید «محمدرضا فخیمی»، از دلاورمردان آذربایجان است که ۲۸ آذر ۱۳۹۴ به دست نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شدت مجروح و پس از دو روز، به فیض شهادت نائل شد.

بلاغی تصریح کرد: این دلیر مرد ۲۴ ساله خطه آذربایجان، اصالتا از اهل شهرستان هریس آذربایجان‌شرقی و ساکن تبریز بود و نخستین شهید مدافع حرم شهرستان هریس محسوب می‌شود، وی تنها ۱۵روز از اولین اعزام خود به سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

captcha