ساحت شهدا بالاتر از جناح‌بندی سیاسی است
کد خبر: 3772889
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
تابش:

ساحت شهدا بالاتر از جناح‌بندی سیاسی است

گروه فرهنگی - نماینده مردم اردکان در مجلس با بیان اینکه ساحت شهدا بالاتر از گروه‌ها و جناح‌بندی‌های سیاسی در کشور است گفت: عظمت کار شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌هایشان بر ‌کسی پوشیده نیست.

ساحت شهدا بالاتر از جناح‌بندی سیاسی است

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی امروز، 25 آذرماه در بازدید از موزه گنجینه ایثار و شهادت اردکان اظهار کرد: استقلال، امنیت و عزت کشور مدیون ازخودگذشتگی آنان است و مردم نیز از هر قشر و گروهی، خود را دل‌بسته و وابسته ایثارگران می‌دانند.
وی افزود: تکریم و تعظیم شهدا و پاسداری از ارزش‌های فرهنگی کشورمان وظیفه سنگینی است که پایبندی و احترام به آن و انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های آینده، اهمیت دوچندان دارد.
نماینده مردم اردکان با بیان اینکه ایجاد یادمانی از شهدای شهرستان در قالب گنجینه ایثار و شهادت اقدامی پسندیده است تصریح کرد: اردکان مفتخر به وجود شهدا و سرداران بزرگی است که به نظرم باید انسجام لازم برای ایجاد مجموعه‌ای درخور و یکپارچه در این خصوص در نظر گرفته شود.
در این بازدید، امام‌ جمعه اردکان و مدیر گنجینه گزارشی از روند ایجاد این مجموعه ارائه کردند و برخی از مسائل و مشکلات آن را تشریح کردند.
در ادامه، تابش از بخش‌های مختلف گنجینه ایثار و شهادت بازدید کرد و ضمن استماع گزارش هر بخش، به ذکر خاطره خود از دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و حضور در جبهه‌ها و هم‌نشینی با برخی شهدای شهرستان پرداخت.
یادآور می‌شود که در گنجینه ایثار و شهادت اردکان سیر تاریخ صدساله ایران به نمایش گذاشته شد و در محل سابق ساختمان بیمارستان قلب اردکان دایر است.

انتهای پیام

captcha