فعالیت 75 موسسه قرآنی در شهر کرج
کد خبر: 3772996
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

فعالیت 75 موسسه قرآنی در شهر کرج

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج از فعالیت 75 موسسه قرآنی در کرج خبرداد و گفت: از این تعداد 55 موسسه با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و 20 موسسه با مجوز اداره تبلیغات اسلامی کرج فعالیت می‌کنند.

فعالیت 75 موسسه قرآنی در شهر کرج

به گزارش ایکنا از البرز، سیدعلی اکبر میروکیلی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج، 25 آذر در افتتاحیه سومین دوره از مسابقات قرآنی محلات و همایش موسسات، فعالان و نخبگان قرآنی شهرکرج از فعالیت 75 موسسه قرآنی در کرج خبرداد و اظهارکرد: از این تعداد 55 موسسه با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و 20 موسسه با مجوز اداره تبلیغات اسلامی کرج فعالیت می‌کنند.
وی بر افزایش تعداد موسسات قرآنی شهر کرج تاکید کرد و گفت: متاسفانه این تعداد موسسه قرآنی برای جمعیت شهر کرج کافی نیست. اگر به دنبال ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه هستیم باید با حمایت‌های لازم زمینه افزایش موسسات قرآنی را فراهم کنیم.
این مسئول در ادامه از برگزاری سومین دوره مسابقات قرآنی محلات شهر کرج خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف توسعه و ترویج قرآن با محوریت اربعین انقلاب در 40 نقطه از شهر کرج برگزار می‌شود.
میروکیلی با اشاره به اینکه مرحله اول مسابقات ۱۰ الی ۳۰ دی ماه برگزار و اختتامیه مسابقه نیز جمعه، ۱۲ بهمن برگزار می‌شود، افزود: اگر بتوانیم با اثربخش کردن تعالیم قرآنی به سمتی پیش برویم که هنجارهای اجتماعی بر تعالیم دینی منطبق شوند جامعه‌ای متعالی ساخته خواهد شد. جامعه‌ای که در آن از آسیب‌های اجتماعی خبری نیست و مردم در سلامت روحی و معنوی کامل زندگی می‌کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج در پایان بیان کرد: سیاست اصلی شهرداری کرج برای توسعه قرآن و آموزه‌های دینی، منطبق بر شورای فرهنگی استان است. در حوزه قرآنی شورای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی به ریاست امام جمعه کرج خط مشی‌هایی تعیین کرده و برگزاری مسابقات قرآن یکی از این خط مشی‌هاست که شهرداری کرج برای تحقق این هدف گام‌های اساسی برداشته و برگزاری مسابقات قرآنی محلات از جمله این اقدامات است.
انتهای پیام

 

captcha