پاسداشت مقام سرباز، پاسداشت فرهنگ مقاومت و ایستادگی است
کد خبر: 3773000
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵

پاسداشت مقام سرباز، پاسداشت فرهنگ مقاومت و ایستادگی است

گروه اجتماعی - فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت با بیان اینکه پاسداشت مقام سرباز، پاسداشت فرهنگ مقاومت و ایستادگی است، گفت: لازمه همه پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف «امنیت» است که یکی از دستاوردهای نیروی مسلح کشور می‌باشد.

پاسداشت مقام سرباز، پاسداشت فرهنگ مقاومت و ایستادگی است

به گزارش ایکنا از گیلان، دریادار دوم ستاد احمدرضا شهیدی، فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت امروز در یازدهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر(ع) که در مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره با هدف تجلیل و قدردانی از زحمات کارکنان وظیفه‌ای است که در نیروی دریایی راهبردی انجام وظیفه می‌کنند.

وی با بیان اینکه پاسداشت مقام سرباز پاسداشت فرهنگ مقاومت و ایستادگی است، افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم که در صحنه جهانی شاهد خشم استکبار و عزت جمهوری اسلامی ایران هستیم.

شهیدی ادامه داد: لازمه همه پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف «امنیت» است که یکی از دستاوردهای نیروی مسلح کشور می‌باشد، هرگاه نیروهای مسلح آماده بودند کشور پیشرفت می‌کند. به لطف پروردگار و عنایت امام زمان(عج) امروز این اقتدار و عزت در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد زیرا شاهدیم کشورهای مرتجع و وابسته به ایادی استکبار در منطقه به صورت سرسام آوری مشغول خرید سلاح و تجهیزات نظامی هستند.

انتهای پیام

captcha