دشمن از قدرت بصیرت و آگاهی ملت ایران هراس دارد
کد خبر: 3773002
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

دشمن از قدرت بصیرت و آگاهی ملت ایران هراس دارد

گروه اجتماعی - معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نداجا با بیان اینکه دشمن از قدرت بصیرت و آگاهی ملت ایران هراس دارد، گفت: وجود امنیت و اقتدار کشور مرهون تلاش سربازان در مرزهای دریایی و خشکی است.

دشمن از قدرت بصیرت و آگاهی ملت ایران هراس دارد

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام سیدحسن حسین‌زاده، معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نداجا امروز 25 آذر در یازدهمین جشنواره جوان سرباز نیروی دریایی راهبردی ارتش که در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت برگزار‌ شد، با بیان اینکه وجود امنیت و اقتدار کشور مرهون تلاش سربازان در مرزهای دریایی و خشکی است، اظهار کرد: دشمن در جای جای منطقه ناامنی به وجود آورده است و هدف غایی آن نیز نابودی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ملت انقلابی ایران تسلیم خواسته‌های دشمن نمی‌شود، افزود: دشمن زمانی در کشورمان آزادانه حضور داشت اما زمانی که دستش توسط ملت آزاده ایران از ثروت‌های این کشور کوتاه شد توطئه‌های خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه برافروخته شدن آتش جنگ در خاورمیانه از توطئه‌های استکبار با هدف به زنجیر کشیدن ملت‌های مسلسمان بوده است، ادامه داد: دشمن از قدرت بصیرت و آگاهی ملت ایران هراس دارد، در این راستا تا زمانی که بصیرت و آگاهی و چشمان نافذ جوانان رشید ایران اسلامی به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیدار و هوشیار است دشمن نمی‌تواند به کشورمان تجاوز کند.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده با اشاره به پیشرفت‌های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز جوانان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران به چنان قدرتی در جهان دست پیدا کرده‌اند که با دست ساخته‌های خود جواب دشمن را حتی در هزاران کیلومتر آن طرف‌تر نیز می‌دهد.

معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نداجا با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی تسلیم دشمن نمی‌شوند، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس ملت ایران اسلامی با دست‌های خالی و نبود سلاح و تجهیزات در مقابل دشمن ایستادگی کردند و حضور دشمن را در خاک خود تحمل نکردند.

وی با اشاره به ساخت ناوچه‌های جنگی نظیر پیکان و دماوند توسط متخصصان ارتشی، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با دستاوردهای عظیم دفاعی و نظامی در منطقه حساس و راهبردی خلیج فارس و دریای خزر حضوری باصلابت و فعال دارد. با توجه به اینکه کشورمان در حال حاضر در معرض محاصره اقتصادی و فرهنگی است لذا جوانان در این عرصه نقش موثری ایفا می‌کنند.

انتهای پیام

captcha