«ایمان» موتور محرک سربازان و نیروهای مسلح است
کد خبر: 3773007
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸

«ایمان» موتور محرک سربازان و نیروهای مسلح است

گروه اجتماعی - جانشین فرمانده نداجا گفت: «ایمان» موتور محرک سربازان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و با اتکا به آن می‌توانند در مقابل زورگویی‌های استکبار بایستند.

«ایمان» موتور محرک سربازان و نیروهای مسلح است

به گزارش ایکنا از گیلان، امیر دریادار تورج حسنی‌مقدم، جانشین نداجا امروز در یازدهمین جشنواره جوان سرباز که در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت برگزار‌ شد، با اشاره به حضور مقتدر ناو گروه نداجا در آب‌های بین‌المللی، اظهار کرد: دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه‌ها بدون وابستگی به کشوری دیگر در آب‌های بین‌المللی حضور می‌یابند که این موفقیت‌ها ناشی از دانش فنی، تخصص، صبر و استقامت آنان است.

وی با بیان اینکه مراکز آموزشی ما درجه‌داران و افسرانی را پرورش داده‌اند که امروز ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران دو هزار کیلومتر دورتر از مرزهای کشور مشغول خدمت است، افزود: پیشرفت در حوزه‌های مختلف اقتصادی،‌ علمی و فرهنگی آینده کشور را تضمین می‌کند و موجب پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور ناوگروه‌های آمریکایی در اقصی نقاط جهان، گفت: آمریکایی‌ها چنان بدون وقفه در حال تقویت قوای نظامی خود هستند که گویا ایران اسلامی آنان را تهدید کرده است.

دریادار حسنی‌مقدم با اشاره به راهبردی از امام راحل مبنی بر اینکه "ایستادگی، مقاومت و ازخودگذشتگی از مشخصه‌های بارز سربازان است"، بیان کرد: سربازان ما باید همواره روحیه آینده‌نگری را در خود تقویت کنند و به دنبال کسب مهارت‌ها و دانش لازم تغییرات در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی باشند و باید در مسیری حرکت کنند که ضمن انجام ماموریت‌ها، برای کشورشان سربلندی،‌ عزت و افتخار کسب کنند.

وی عمل به مباحث اخلاقی و اعتقادی توسط سربازان را تضمن کننده ایجاد عملکردهای صالح در آنان عنوان و تصریح کرد: اگر سربازان کشورمان به این دو مقوله مهم توجه کافی داشته باشند خداوند متعال نیز،‌ روحیه خودباوری و سلحشوری را در آنان تقویت می‌کند.

جانشین فرمانده نداجا با بیان اینکه حفظ امنیت یکی از تمهیدات جدانشدنی یک کشور است که بدون حضور فعال نیروهای سرباز محقق نمی‌شود، گفت: اگر رفتار و عملکرد سربازان زیبنده جایگاه آنان باشد نیروها نیز نسبت به نوع مسئولیت‌‌ها و تکالیف خود و اجرای آن‌ها شناخت بهتری پیدا می‌کنند. «ایمان» موتور محرک سربازان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و با اتکا به آن می‌توانند در مقابل زورگویی‌های استکبار بایستند.

دریادار حسنی‌مقدم بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس 37 هزار شهید سرباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام

captcha