پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه افتتاح شد
کد خبر: 3773035
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه افتتاح شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ پنجمین نمایشگاه دستاوردهای مراکز پژوهشی حوزه امشب 25 آذرماه با حضور مدیر حوزه‎های علمیه کشور در قم افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه افتتاح شدبه گزارش خبرگزاری ایکنا، حجت‎الاسلام والمسلمین سیدحسین میرمعزی، معاون پژوهش حوزه‎های علمیه در این مراسم با اشاره به نامگذاری روزهای هفته با توجه به اهمیت، نیازها و ضرورت‌های پژوهشی گفت: در این هفته، برنامه‎های مختلفی در عرصه‎های علمی و پژوهشی در حال اجراست که این نمایشگاه از جمله آن‌ها است.

وی افزود: نمایشگاه هفته پژوهش در سه بخش برپا شده است که بخش اول شامل دستاورد موسسات پژوهشی حوزه است و 60 مرکز علمی در این نمایشگاه شرکت دارند.

معاون پژوهش حوزه علیمه بیان کرد: بخش دوم نیز شامل دستاوردهای پژوهشی در عرصه علوم انسانی و اسلامی است که به همت دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه و با مشارکت نهادهای علمی برتر به نمایش گذاشته شده است.

میرمعزی با بیان اینکه آثار علوم انسانی در 18 رشته در نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان است، تصریح کرد: سه هزار کتاب در این زمینه در دسترس علاقه‌مندان قرار داده شده است.

میرمعزی با بیان اینکه بخش سوم نمایشگاه شامل آثار مرتبط با انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در این نمایشگاه نشست‌های علمی متعدد با حضور اندیشمندان حوزوی برگزار خواهد شد و نمایشگاه هم تا 30 آذرماه میزبان علاقه‌مندان به مطالعه آثار پژوهشی حوزه در مصلای قم است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان تا 30 آذرماه از ساعت 9 تا 19 می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی قم، میدان مصلی، مصلای قدس مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha