اعضای دبیرخانه «اُسوه» به گلستان اعزام شدند + عکس
کد خبر: 3773052
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

اعضای دبیرخانه «اُسوه» به گلستان اعزام شدند + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اعضای دبیرخانه طرح آموزشی ــ تربیتی اُسوه در ادامه برنامه‌ سفرهای استانی در قالب طرح تحیت در سال جاری به شهر گرگان سفر کردند.

به گزارش ایکنا؛ از سوی دبیرخانه طرح آموزشی ــ‌ تربیتی اُسوه و در ادامه برنامه‌ سفرهای استانی در قالب طرح تحیت در سال جاری، حجت‌الاسلام رسول خوبروی، معاون اجرایی طرح اُسوه و حجت الاسلام شهاب‌الدین غفاری، مربی پرورشی، طی روزهای 23 و 24 آذرماه به شهر گرگان اعزام شدند.

بر این اساس، در روز اول این سفر هیئت اعزامی با حضور در منزل امیرحسین رحمتی، قاری جوان عضو طرح اُسوه با والدین، مدیر مدرسه و استاد حفظ وی به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند و در این جمع صمیمی از تلاش‌های این قاری جوان در طول مدت عضویت در طرح اُسوه تقدیر کردند.

در روز دوم این سفر، هیئت اعزامی در جلسه‌ای با حضور رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان گرگان به‌ منظور معرفی توانمندی‌های این قاری ممتاز به مسئولان استان برای استفاده در برنامه‌های مختلف قرآنی و فرهنگی حاضر شدند.

آخرین برنامه سفر به گلستان حضور در جلسه قرآن تازه‌تأسیس امیرحسین رحمتی بود که این جلسه شنبه‌ها بعد از اقامه نماز  جماعت مغرب و عشاء در گرگان، بلوار جانبازان، خیابان جانباز 24، مسجد امام علی النقی(ع) برگزار می‌شود.

اعزام هیئت مسئولان و مربیان طرح اُسوه به محل سکونت قراء و حفاظ و جلسات قرآن استادان قرائت ایشان، به‌ منظور تقویت ارتباط فی‌مابین مجریان طرح اُسوه و اطرافیان مؤثر قاریان و حافظان نوجوان انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، طرح آموزشی ــ تربیتی اُسوه که از ۱۳۹۳ به همت جامعه فرهنگی قرآنی عصر و همکاری شورای عالی قرآن آغاز به کار کرده بود هم‌اکنون با عضویت 70 قاری و حافظ نخبه کل قرآن در قالب برنامه‌های آموزشی و تربیتی به صورت حضوری و غیرحضوری فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

captcha