مهار کردن برنامه‌های دفاعی ایران؛ هدف آمریکا در برجام
کد خبر: 3773086
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

مهار کردن برنامه‌های دفاعی ایران؛ هدف آمریکا در برجام

گروه سیاست و اقتصاد ـ معاونت سیاسی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا زمانی که برجام را امضا کرد به‌دنبال مهار کردن برنامه‌های دفاعی ایران بود تا بتواند با این ترفند زمینه مهار کلی ایران را فراهم سازد.

مهارکردن برنامه‌های دفاعی ایران؛ هدف آمریکا در برجامبه گزارش ایکنا از مازندران، محمد اکرمی‌نیا، معاون سیاسی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر دیروز، 25 آذرماه در همایش آگاه‌سازی سیاسی که‌ با حضور فرماندهان، کارکنان و سربازان ‌در سینما فجر پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد با اشاره به علت خروج آمریکا از برجام، گفت: آمریکا زمانی که برجام را امضا کرد به‌دنبال مهار کردن برنامه‌های دفاعی ایران بود که بتواند با این ترفند زمینه مهار کلی ایران‌ را فراهم سازد که با لطف الهی و روشنگری‌های رهبری و بیداری مردم نتوانست به موفقیت دست پیدا کند.
وی افزود: در چندین سال گذشته آمریکا ایران را به ساخت سلاح هسته‌ای متهم می‌کرد اما در برجام به همه دنیا ثابت کردیم که به دنبال تسلیحات هسته‌ای نیستیم.
معاون سیاسی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:  با امضا کردن برجام، ایران در موضوع هسته‌ای کنترل شد اما نقش‌آفرینی ایران در خاورمیانه توسعه پیدا کرد و این امر موجبات نگرانی آمریکا را فراهم آورد.
اکرمی‌نیا بیان کرد: هیلاری کلینتون  وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب خود با عنوان «گزینه‌های دشوار» سخنان غافلگیرکننده‌ای را مطرح ساخته و اذعان کرده است که داعش در واقع ساخته دست آمریکا با هدف تقسیم خاورمیانه است.
انتهای پیام

captcha