مناظره دانشجویی با موضوع «پژوهش» در بجنورد برگزار شد
کد خبر: 3773095
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
به همت جهاد دانشگاهی خراسان‌شمالی؛

مناظره دانشجویی با موضوع «پژوهش» در بجنورد برگزار شد

گروه فرهنگی - به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان‌شمالی مناظره دانشجویی با موضوع پژوهش در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری برگزار شد.

مناظره دانشجویی با موضوع پژوهش در بجنورد برگزار شد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، روز گذشته، 25 آذرماه در این برنامه دو تیم شهید دیالمه از دانشگاه بجنورد و تیم جلال از دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با یکدیگر مناظره کردند.
تیم شهید دیالمه دانشگاه بجنورد متشکل از «احد شجاع و مهدی علیپور» با موضع موافق و تیم جلال دانشگاه علوم پزشکی استان متشکل از «نوید یوسف نیا و امیرحسین عطاران» با موضع مخالف با گزاره «ضعف در پژوهش مانع اصلی تولید علوم انسانی اسلامی است» به مناظره پرداختند.
الهام آزادزاده، مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی هدف از برگزاری این برنامه را آسیب شناسی حوزه پژوهش از منظر دانشجویان و تبادل دیدگاه ها و پیشنهادات ذکر کرد.
وی افزود: گفتمان سازی مبتنی بر اخلاق گرایی، توانمندسازی و رشد دانشجویان و فرهیختگان در حوزه‌های مختلف، از اهداف برگزاری این برنامه هاست.
این برنامه دانشجویی در سالن وی آی پی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خراسان شمالی واقع در مجموعه ورزشی دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار شد.
انتهای پیام

captcha