سینما سیار در راز و جرگلان راه‌اندازی شد
کد خبر: 3773105
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
با اکران فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب»؛

سینما سیار در راز و جرگلان راه‌اندازی شد

گروه فرهنگی - سینما سیار شهرستان راز و جرگلان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در راز و جرگلان راه اندازی شد.

سینما سیار در راز و جرگلان راه اندازی شد

به گزارش ایکنا از خراسان‌ شمالی، تجهیزات لازم برای اکران فیلم‌های به روز سینما، به شهرستان راز و جرگلان ارسال و سینما سیار با حضور مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی به همت انجمن سینمای جوانان استان در این شهرستان راه اندازی و فیلم سینمایی تنگه ابوقریب برای علاقمندان اکران شد.
دستگاه پروژکتور حرفه ای و پرده دیتا برای اکران فیلم های به روز سینمایی در شهرستان راز و جرگلان و شهر غلامان،آماده و به منظور اکران فیلم در این شهرستان مستقر شده است.
بهره‌مندی جوانان و نوجوانان و علاقه‌مندان شهرهای مرزی از سینمای روز ایران و توجه به هنر فاخر سینما در شهرستان راز و جرگلان از اهداف راه‌اندازی سینما است.
تاکنون به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی و سازمان سینمایی کشور مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های بجنورد، شیروان، اسفراین و مانه و سملقان، به امکانات پخش فیلم مجهز شده‌اند که در حال حاظر فیلم های فاخر سینمایی کشور در این مجتمع‌ها برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.
انتهای پیام

captcha