اپلیکیشن «شهدای یزد» راه‌اندازی شد
کد خبر: 3773119
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

اپلیکیشن «شهدای یزد» راه‌اندازی شد

گروه فرهنگی - مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد از راه‌اندازی اپلیکیشن «شهدای یزد» خبر داد و گفت: اطلاعات شهدای شهرستان یزد جمع‌آوری‌ شده و دیگر شهرستان‌ها در حال انجام است و تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

اپلیکیشن «شهدای یزد» راه‌اندازی شد

احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از راه‌اندازی اپلیکیشن شهدای یزد خبر داد و اظهار کرد: اطلاعات شهدای شهرستان یزد جمع‌آوری‌شده و دیگر شهرستان‌ها در حال انجام است و تا پایان امسال تکمیل می‌شود.
ابراهیمی اضافه کرد: علاقه‌مندانی که تمایل دارند وصیت‌نامه، زندگی‌نامه و سایر اطلاعات شهدا را مطالعه کنند با نصب این اپلیکیشن از طریق بازار در تلفن همراه خود این کار را انجام دهند.
وی یادآور شد: با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۲۵۲۶ نیز می‌توان فرازی از وصیت‌نامه یکی از شهدای والامقام استان را به‌صورت پیام کوتاه دریافت کرد که کاملاً رایگان است و هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت.
ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام‌شده در مدارس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: قرائت وصیت‌نامه شهدا در صبحگاه مدارس و زنگ ایثار و شهادت ازجمله این اقدامات است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد ادامه داد: سال گذشته طرح دل نوشته‌ای به شهید در مدارس اجرا و دانش آموزان در این طرح مشارکت خوبی داشتند و در این راستا تعدادی از دل نوشته دانش آموزان برگزیده کشوری شد.
ابراهیمی برگزاری یادواره شهدا در مدارس استان را از دیگر اقدامات در این راستا برشمرد و تصریح کرد: یادواره شهدا در مدارس به‌صورت خودجوش و مردمی در تعدادی از مدارس به‌صورت سالانه در حال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha