لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای رفع مشکلات ایثارگران
کد خبر: 3773130
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای رفع مشکلات ایثارگران

گروه اجتماعی - استاندار خراسان‌شمالی در دیدار با خانواده شهدا گفت: در این دیدار‌ها شنوای مشکلات خانواده شهدا هستم و اعتقاد دارم ظرفیت‌های قانونی موجود برای حل مشکلات به‌ویژه در بحث اشتغال کافی است و ما به عنوان مدیران اجرایی باید برای تحقق آن اهتمام داشته باشیم.

لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای رفع مشکلات ایثارگران

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان‌شمالی شب گذشته، 25 آذرماه در دیدار نخست خود با خانواده سردار شهید رستم‌علی نوری که در محور حسینیه به درجه رفیع شهادت نائل‌ آمده است، خطاب به خانواده این شهید گران‌قدر اظهار کرد: با تمام اعتقاد قلبی خود برای دیدار حضور یافته‌ام زیرا بنده باور دارم ایثارگران بزرگان و سردمداران آزادی و عزت هستند که اگر نبودند، پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین سالگشت آن قابل ‌تصور نبود.
وی افزود: بنده و همه مدیران استان با تمام وجود برای خدمتگزاری به مردم، به ‌ویژه خانواده معظم شهدا آماده ‌به ‌خدمت هستیم و اتاق بنده نه به ‌عنوان یک مسئول بلکه به ‌عنوان فردی که با تمام خضوع برای خدمت به شما آماده بوده به روی خانواده ایثارگران همواره گشوده است.
شجاعی گفت: بنده به تحول کشور اعتقاد دارم و مسیر این تحول برگزاری نمایشگاه‌ها با محوریت جوانان است که با علم خود نداشته ها را به فرصت تبدیل می‌کنند و غفلت از این افراد بزرگترین آسیب است.
نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی و هیئت همراه در منزل سردار شهید سید نورالله یزدانی نیز حضور یافتند که شجاعی در این دیدار هم خاطرنشان کرد: با دیدار خانواده شهدا به لحاظ روحی و معنوی حظ و بهره کافی را خواهیم برد.
وی افزود: بنده با تأکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رسیدگی به مسائل هیچ کوتاهی نخواهد داشت، اما بنده و دیگر مسئولان هم به ‌عنوان خدمتگزار با خانواده شهدا دیدار خواهیم داشت، هرچند نداشته‌های خانواده شهدا که بزرگترین آن از دست دادن این شهدای گران‌قدر است، قابل جبران نخواهد بود.
گفتنی است سردار شهید سیدنورالله یزدانی در سال ۱۳۶۳ در منطقه سرو کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام

captcha