هدف روحانیون مستقر تأمین نیازهای فرهنگی و اعتقادی منطقه است
کد خبر: 3773213
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

هدف روحانیون مستقر تأمین نیازهای فرهنگی و اعتقادی منطقه است

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به اجراء طرح روحانی مستقر، گفت: روحانیون مستقر با هدف تأمین نیازهای فرهنگی و اعتقادی منطقه فعالیت می‌کنند.

هدف روحانیون مستقر تأمین نیازهای فرهنگی و اعتقادی منطقه است

حجت‌الاسلام علی کماسی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به طرح روحانیون مستقر، افزود: اجراء این طرح با اهداف تأمین نیازهای فرهنگی و اعتقادی منطقه است.
وی افزود: از دیگر اهداف اجراء این طرح تنها اعزام و استقرار روحانی نیست چرا که نیازهای فرهنگی و اعتقادی منطقه و تأمین آن مهم است.
حجت‌الاسلام کماسی با اشاره به موضوع آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: حاشیه‌نشینی و مباحث مرتبط با آن از جمله آسیب‌هایی است که روحانیون مستقر باید به آن توجه داشته باشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: حضور روحانیون در یک منطقه می‌تواند در آبادانی و پیشرفت یک منطقه مؤثر باشد.
وی به استقرار روحانی در مناطق مختلف اشاره و عنوان کرد: جمعیت و تقاضای اهالی محل و وجود خانه عالم از جمله عوامل مؤثر در اعزام روحانی است.
حجت‌الاسلام کماسی افزود: از دیگر اهداف حضور روحانیون مستقر در مسیر حل مشکلات و هم‌اندیشی در خصوص آن در زوایای مختلف است.
وی تأکید کرد: آبادانی هر منطقه در گرو رشد فرهنگی و اعتقادی هر منطقه است و حفظ و احیاء فرهنگ دینی و اجتماعی از مهم‌ترین اهداف روحانیون مستقر است.
انتهای پیام

captcha