مشکلات و موانع اشتغال روستایی رفع می‌شود
کد خبر: 3773326
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

مشکلات و موانع اشتغال روستایی رفع می‌شود

گروه اجتماعی ـ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی وعده داده‌اند که برای رفع موانع اشتغال روستایی تلاش کنند.

مشکلات و موانع اشتغال روستایی رفع می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)، 26 آذر در حاشیه اولین مجمع خیرین کارآفرین و اشتغال استان البرز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حوزه اشتغال پایدار روستایی با مشکلاتی روبه‌رو هستیم و پرداختی در این حوزه صورت نگرفته است.
وی رقمی که پیش‌تر به این حوزه اختصاص‌یافته را کمتر از هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه اشتغال پایدار روستایی کم بوده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: خوشبختانه در سازمان برنامه‌وبودجه و سیستم بانکی تلاش‌هایی در دست اقدام است تا اشتغال پایدار روستایی عملیاتی شود.
عبدالملکی با اشاره به اینکه تاکنون برای ۲۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات، دو هزار و ۷۰۰ پرونده شغلی تشکیل‌شده است، گفت: این اطلاعات در سامانه به ثبت رسیده است، مجلس و دولت نیز قول‌های مساعدی داده‌اند، امیدواریم با تکیه‌بر آن موانع اشتغال پایدار روستایی برداشته شود.
انتهای پیام

captcha