دلسوزان و دوستداران نظام در برابر جریان‌های ضد انقلاب متحد شوند
کد خبر: 3773368
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

دلسوزان و دوستداران نظام در برابر جریان‌های ضد انقلاب متحد شوند

گروه اجتماعی - رئیس مجمع نمایندگان گیلان یوم‌الله 9 دی را فرصت مناسبی دانست تا دلسوزان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد همدلی، در برابر جریان‌های ضد انقلاب متحد شوند.

دلسوزان و دوستداران نظام در برابر جریان‌های ضد انقلاب متحد شوند

به گزارش ایکنا از گیلان، ولی داداشی، رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان امروز، 26 آذرماه در نشست هم اندیشی بزرگداشت یوم‌الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با اشاره به اعلام انزجار مردم نسبت به عملکرد فتنه گران، اظهار کرد: فتنه‌گران لیبرال‌های اسلامی هستند و در ظاهر خود را دلسوز نظام و انقلاب اسلامی نشان می‌دهند، اما در پس پرده علیه ارکان نظام رفتار می‌‌‌کنند که این موضوع بسیار تلخ و رنج آور است.

وی با اشاره به جریان‌سازی فتنه گران در بین مردم، افزود: نیروهای ارزشی و انقلابی ضمن هوشیاری کامل نسبت به این تحرکات لیبرالی و برخی جریانات ضد اسلامی و ضد دینی حساسیت های لازم را از خود نشان دهند.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود برخی اختلاف سلیقه‌ها در جریان‌های سیاسی، خاطرنشان کرد: یوم‌الله 9 دی فرصت مناسبی است تا دلسوزان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد همدلی، در برابر جریان‌های ضد انقلاب متحد شوند.

حسن خسته‌بند، نماینده شهرستان انزلی در مجلس شورای اسلامی نیز، با بیان اینکه فتنه سال 88 یک توطئه انگلیسی – آمریکایی – اسرائیلی و با حمایت دشمنان بود، گفت: تصور اینکه فتنه به پایان رسیده و یا دیگر اتفاق نخواهد افتاد، تصوری ساده‌اندیشانه است.

وی با بیان اینکه فتنه هر بار خطرناک‌تر از گذشته تکرار می‌شود، افزود: حضور مردم در یوم‌الله نهم دی حضوری عاشورایی و آگاهانه بود.

خسته‌بند با تشریح دسته‌بندی‌های سیاسی مجلس دهم، تصریح کرد: برخی از نمایندگان مجلس موضع‌گیری‌های شفافی در رابطه با فتنه ندارند لذا در تصمیم‌گیری‌ها، اهداف سیاسی خود را دنبال می‌کنند.

نماینده انزلی در مجلس با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی شخصیت‌ها برای ایجاد وفاق و وحدت، اظهار کرد: اختلاف سلیقه بین جریان‌ انقلابی و ارزشی سبب جولان فتنه‌گران خواهد شد.

وی بر ضرورت بهره‌برداری از فرصت یوم‌الله 9 دی برای ایجاد و تقویت وحدت بین دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد و متذکر شد: فعالان سیاسی و پیشتازان حماسه نهم دی نقش خود را در تبیین فتنه 88 برای نسل جوان ایفا کنند.

خسته‌بند با بیان اینکه فتنه‌گران و حامیان آنان به ‌دنبال به فراموشی سپردن حماسه 9 دی هستند، تصریح کرد: علی‌رغم حساسیت رهبر معظم انقلاب اسلامی بر موضوع فتنه، متاسفانه برخی از فتنه‌گران اهداف براندازانه فتنه گذشته را دنبال می‌کنند.

محمود شکری، نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، با اشاره به نفوذ برخی از فتنه‌گران در بدنه نظام، گفت: فتنه با ایجاد ناامنی در اقتصاد و تضعیف معیشت مردم ادامه دارد و لذا دولت باید پاسخگو باشد که در زمینه اقتصاد مقاومتی با توجه به منویات مقام معظم رهبری چه عملکردی داشته است.

وی با اشاره به ضرورت وحدت نیروهای انقلابی، اظهار کرد: بهانه دادن به دست دشمنان نظام نیز فتنه دیگری است.

نماینده مجلس با بیان اینکه مردم گیلان با بصیرت و لحظه‌شناسی خود حماسه باشکوه 8 دی را آفریدند، خاطرنشان کرد: امروز فتنه فرهنگی بدتر از فتنه اقتصادی بوده و شبهه افکنی های موجود در جامعه در ادامه فتنه سال 88 است.

اسدالله عباسی، نماینده شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه، یوم‌الله نهم دی را یوم‌الفرقان دوستان و دشمنان نظام دانست و عنوان کرد: شاخص ولایتمداری موضع‌گیری شفاف و صریح علیه فتنه است.

وی مواضع علنی و عملی افراد درخصوص فتنه 88 را ملاک و معیار انقلابی‌گری و حرکت در صراط مستقیم انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: ملت ایران با حضور پرشور خود در یوم‌الله نهم دی ضمن محکومیت فتنه‌گران در برابر توطئه استکبار جهانی ایستادند لذا این روز بزرگ باید زنده ‌نگه داشته و چرایی آن برای نسل جوان تبیین شود.

نماینده مجلس با تاکید بر ضرورت موضع‌گیری شفاف اشخاص درخصوص فتنه 88، یادآور شد: نباید به کسانی که نسبت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بی‌ تفاوت هستند، اعتماد کرد و به آنان فرصت داد.

انتهای پیام

captcha