مهم‌ترین هدف دشمن، ناامید کردن مردم از نظام است
کد خبر: 3773400
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

مهم‌ترین هدف دشمن، ناامید کردن مردم از نظام است

گروه سیاست و اقتصاد ـ سرپرست معاونت سیاسی ـ امنیتی استانداری مرکزی گفت: مهم‌ترین اقدام و هدف دشمن در شرایط کنونی ناامید کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به طوری که با اغراق و سیاه‌نمایی درصدد هستند تا نظام را ناکارآمد نشان دهند.

امروز مهم‌ترین هدف دشمن، ناامید کردن مردم از نظام است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سعید فرخی، سرپرست معاونت سیاسی ـ امنیتی استانداری مرکزی عصر روز گذشته، 26 آذر‌ماه با حضور در جلسه ستاد حماسه نهم دی استان مرکزی(روز ملی بصیرت و تجدید میثاق با ولایت) که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی با همدلی و هماهنگی و بصیرت مردم و ارکان نظام اسلامی این مسئله در حال مهار شدن و کشور به آرامش در حال نزدیک شدن است.
وی ادامه داد: مهم‌ترین اقدام دشمن در شرایط کنونی ناامید کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است به‌طوری که با اغراق و سیاه‌نمایی درصدد هستند تا نظام را ناکارآمد نشان دهند و بر نقاط ضعف تأکید کنند و در نتیجه با این سیاه‌نمایی‌ها مردم را نسبت به آینده نظام نا‌امید ‌‌کنند.
سرپرست معاونت سیاسی ـ امنیتی استانداری مرکزی افزود: شعار هوشمندانه چهلمین سال پیروزی انقلاب که تحت عنوان «افتخار به گذشته و امید به آینده» است نقطه مقابل استراتژی دشمن است.
فرخی گفت: در طول چهل سال گذشته نظام موارد متعددی وجود دارد که باید به آن افتخار کرد و مهم‌ترین موضوع سراسر عمر چهل‌ساله افتخار‌آمیز است و امید داریم با کمک و همدلی ملت و ارکان نظام امید نسبت به آینده در مردم به‌وجود آید و به آینده روشن نظام و انقلاب امیدوار هستیم.
سرپرست معاونت سیاسی ـ امنیتی استانداری مرکزی اظهار کرد: باید اکنون به نوع تعاملات سران سه قوه در طی چند ماه گذشته و تأثیر آن در شرایط اقتصادی توجه کرد چراکه اکنون زمانی نیست که دشمن اصلی را رها کرده و به مسائل داخلی پرداخته شود.
فرخی بیان کرد: نهم دی‌ماه متعلق به تمامی ملت ایران است و روزی است که وحدت را به جامعه بازگرداند و توانست در مقابل اقدام نامناسبی که در شرایط خودش به‌وجود آمد، تمامی مردم را به صحنه بیاورد و نشان داد که مردم دلبسته نظام هستند، هر چند انتقاد به بعضی از قسمت‌ها هم داشته باشند ولی برای تعالی نظام و سرافرازی آن هرکاری را انجام می‌دهند.
وی افزود: عنصر وحدت باید در نهم دی‌ماه هرسال مورد تأکید قرار گیرد و هرگونه حرکتی تحت هر عنوانی که وحدت جامعه را خدشه‌دار کند، بازی کردن در زمین دشمن است.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: حل شدن اختلافات در جای خود با همدلی و هماهنگی مساله‌ای است که در ارکان نظام در حال شکل‌گیری است و بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز داریم.
فرخی گفت: تمامی جناح‌های سیاسی استان فارغ از اختلافات موافق و مخالف در حماسه نهم دی‌ماه امسال همانند نهم دی‌ماه سال گذشته باید حضور پررنگ داشته باشند.
وی اظهار کرد: امسال تمامی مراسم‌های بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه باید از عنصر وحدت برخوردار باشند لذا امسال بحث بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی مردم باید رنگ و بوی دیگری پیدا کند.
فرخی بیان کرد: در تمامی شهرستان‌ها فرمانداری‌ها باید به عنوان مجری در جریان تمامی برنامه‌ها و دستگاه‌ها باشند و به ارائه راه‌حل برای برگزاری هرچه‌بهتر این مراسم بپردازند و برنامه‌ای نیز برای بحث‌های تبلیغاتی در نظر بگیرند.
حجت‌الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این جلسه بیان کرد: با بررسی فتنه‌ها و سناریو‌سازی‌های دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون می‌توان به این نکته دست پیدا کرد که آن‌ها از همان ابتدای کار به دنبال این بودند که نگذارند نظام به توفیقات بسیاری دست پیدا کند.
وی ادامه داد: اندیشه دشمن چگونگی اجرای سناریوی براندازی نظام است و خوشبختانه با بصیرت مردم و ارکان نظام توطئه‌های دشمن خنثی شده است. نمونه بارز فتنه دشمن دی‌ماه سال گذشته بود و در حال حاضر مقام معظم رهبری تأکید می‌کنند که مواظب دسیسه‌ها و فتنه‌گری دشمن برای سال 98 باشیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: یادآوری حماسه نهم دی‌ماه برای اذهان عمومی، مردم و نسل جوانی که اکنون دشمن با استفاده از فضای مجازی برای آن برنامه‌ریزی کرده، مهم است.
هاشمی بیان کرد: باید برنامه‌هایی در طول این ایام به منظور بصیرت‌افزایی مردم برگزار شود تا بتوان از این طریق فتنه‌های دشمن را خنثی نمود.
وی افزود: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای حماسه نهم دی‌ماه در تمامی نهادهای فرهنگی صورت پذیرد به طوری که برنامه‌ها را برای جامعه هدف خود تبیین کنند و می‌طلبد که در این راستا برنامه‌هایی را تدارک ببینند.
وی بیان کرد: در تمامی شهرستان‌ها باید به منظور حماسه نهم دی‌ماه برنامه‌ای تحت عنوان روز ملی بصیرت و تجدید میثاق با ولایت برگزار شود که در این راستا برنامه‌ای در شهر اراک نیز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha