مشکلات با مدیریت جهادی و انقلابی رفع می‌شود
کد خبر: 3773464
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۴

مشکلات با مدیریت جهادی و انقلابی رفع می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: موضوع اقتصاد بین انقلابی و غیرانقلابی‌ها با تضاد مواجه است زیرا افراد انقلابی به‌دنبال اقتصاد مقاومتی هستند، نیروی انقلابی می‌گوید مشکلات ما با مدیریت جهادی و انقلابی رفع می‌شود و باید کار و تلاش سرلوحه قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 27 آذر در یادواره پاسدار شهید حسن جزینی‌زاده از شهدای امنیت و اقتدار کشور گفت: هیچ یک از جریانات و احزاب سیاسی موجود در کشور نشانه حقانیت انقلاب و نظام اسلامی نیستند در واقع آن چیزی که از دیدگاه مقام عظمای ولایت بیان شده انقلابی، غیر انقلابی و ضد انقلاب بودن است.
وی افزود: ضد انقلاب‌ها که وضعیتشان مشخص است آن‌ها کسانی‌اند که به دنبال براندازی نظام بوده و هستند اما نیروهای انقلابی و غیرانقلابی ویژگی‌هایی دارند که باید آن‌ها را بدانیم و این دو را از هم تشخیص دهیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: خیلی‌ها با خرج هزینه‌های گزاف در حال تلاش و فعالیت سیاسی هستند اما مردم باید انقلابی و غیر انقلابی را از هم تشخیص دهند و به این مسئله توجه کنند.
ابوحمزه تصریح کرد: اولین ویژگی یک فرد انقلابی تبعیت از اسلام ناب محمدی(ص) است زیرا نیروی غیر انقلابی به اسلامی مختصر اکتفا می‌کند.
وی اظهار کرد: دومین ویژگی قائل بودن به وجود ولی فقیه با دارا بودن خصوصیات یک پیامبر و امام معصوم به جز معنویت و معصومیت است که غیر انقلابی‌ها ولی فقیه را مختصر در قانون اساسی می‌دانند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نگاه در موضوعات سیاسی بین نیروی انقلابی و غیر انقلابی ایستادگی در راستای حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که غیرانقلابی‌ها فقط جمهوریت را قبول دارند‌.
وی تصریح کرد: نیروی انقلابی آمریکا را دشمن شماره یک خود می‌داند و تا زمانی که دست از خوی استکباری خود برنداشته و به جنگ و خونریزی ادامه می‌دهد با او مقابله خواهد کرد.
ابوحمزه افزود: نیروهای انقلابی معتقدند که باید در برابر تهاجم، شبیخون و جنگ فرهنگی ایستادگی کرد اما غیرانقلابی به‌دنبال تعامل فرهنگی است.
وی ادامه داد: موضوع اقتصاد هم بین انقلابی و غیرانقلابی‌ها با تضاد مواجه است زیرا افراد انقلابی به‌دنبال اقتصاد مقاومتی هستند، نیروی انقلابی می‌گوید مشکلات ما با مدیریت جهادی و انقلابی رفع می‌شود و باید کار و تلاش سرلوحه قرار گیرد.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: ما نیروی انسانی، منابع، فناوری و دانش را داریم اما به دلیل نبود مدیریت جهادی در اقتصاد کشور با مشکل مواجه هستیم.
ابوحمزه بیان کرد: شهید جزینی‌ها اگر از حریم انقلاب و اسلام دفاع نمی‌‌کردند ما باید در داخل کشور با داعش می‌جنگیدیم و ما با هدایت رهبری توانسته‌ایم آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و دنباله‌روهای آن‌ها را زمین‌گیر کنیم.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان ضمن تقدیر از ایستادگی و مقاومت شهدا و خانواده‌های آن‌ها، رمز موفقیت را اطاعت از مقام والای شهدا عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha