اعزام ۲۱۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان‌شمالی به مشهد
کد خبر: 3773485
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

اعزام ۲۱۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان‌شمالی به مشهد

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: ۲۱۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی به مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام 2100مددجوی کمیته امداد خراسان‌شمالی به مشهد مقدس

حسین یوسفی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌ شمالی، با اشاره افراد اعزامی به این اردو را شامل زنان سرپرست خانوار، دوشیزگان، بازماندگان از تحصیل، سالمندان و ایتام برشمرد، اظهارکرد: این اقدام باهدف تبیین دستاوردهای و عملکرد چهل‌سالگی انقلاب اسلامی و بیان ارزش‌ها و آرمان‌های نظام انقلاب گزار می‌شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون نیز یک هزار و ۴۰۰ نفر از دختران و مادران تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: این افراد در قالب طرح شوق زیارت و با کمک‌های خیران به این اردوی زیارتی و فرهنگی اعزام‌ شده‌اند.
معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان‌شمالی کمک خیران را در اجرای طرح شوق زیارت مؤثر دانست، عنوان کرد: زمینه بهره‌مندی افراد بیشتری از نیازمندان با کمک خیران و نیکوکاران در طرح شوق زیارت فراهم می‌شود.
یوسفی با بیان اینکه اردوهای زیارتی و فرهنگی این نهاد در طول سال در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این اردوها می‌تواند علاوه بر ایجاد فضای معنوی برای مددجویان در غنی‌سازی اعتقادات و اوقات فراغت آن‌ها نیز نقش به سزایی داشته باشد.
وی توجه به برنامه‌های فرهنگی مددجویان را اولویت کاری این نهاد برشمرد، گفت: برنامه‌های فرهنگی این نهاد باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان و فراگیری مهارت‌های زندگی در قالب کارگاه و کلاس‌های آموزشی، اردوهای زیارتی و فرهنگی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.
انتهای پیام

captcha