آغاز ثبت نام مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3773572
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
شیروانی خبر داد:

آغاز ثبت نام مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش وجوانان چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان، ورزشکاران و کارکنان ورزش و جوانان استان خبر داد.

طهماسب شیروانی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش وجوانان چهارمحال و بختیاری‌ در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: ثبت نام این مسابقات از ابتدای هفته جاری آغاز شده و تا ۲۰ دی‌ماه سال جاری ادامه دارد.
وی افزود: چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان، ورزشکاران و کارکنان ورزش و جوانان استان در رشته‌های قرائت قرآن، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل قرآن و فهم زبان قرآنی برگزار خواهد شد.
شیروانی اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآن کریم در دو بخش آقایان و بانوان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بین جامعه ورزشکاران و نسل جوان، ارتقاء سطح آگاهی و تقویت بنیه دینی و معنوی کارکنان فعال در بخش ورزش و جوانان، بهبود و ارتقای سلامت معنوی و تقویت اخلاق مداری در میان ورزشکاران و جوانان برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات نهم بهمن‌ماه در شهرکرد برگزار می‌شود، ادامه داد: جوانان، ورزشکاران و کارکنان ورزش و جوانان هر شهرستان که تمایل دارند در این مسابقات شرکت کنند تنها تا ۲۰ دی ماه فرصت دارند به اداره ورزش و جوانان شهرستان خود مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کند.
وی تأکید کرد: نفرات برتر هر بخش به مسابقات کشوری که اسفندماه سال جاری در شهر تبریز استان آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha