آغاز کنگره قرآنی مدارس سمپاد قطب یک کشور در یزد
کد خبر: 3773576
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

آغاز کنگره قرآنی مدارس سمپاد قطب یک کشور در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی - بیست و پنجمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعداد‌های درخشان قطب یک کشور صبح امروز، 27 آذر در استان یزد آغاز شد.

آغاز کنگره قرآنی مدارس سمپاد قطب یک کشور در یزد

به گزارش ایکنا از یزد، بیست و پنجمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان، قطب یک کشور صبح امروز، 27 آذرماه با حضور جمعی از مسئولان در محل پژوهشکده تعلیم و تربیت تالار فرهنگیان یزد آغاز شد.
این مسابقات با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله استانی دوره‌های تحصیلی اول و دوم متوسطه در رشته‌های قرائت، حفظ و معارف قرآن کریم در دو بخش دختران و پسران به مدت دو روز از استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد در حال برگزاری است.
این مسابقات صبح امروز آغاز و تا روز چهارشنبه، 28 ادامه خواهد داشت. این مرحله از مسابقات در سایر قطب‌های کشوری، بهمن سال جاری برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود طی این دو روز 63 دانش‌آموز که از این تعداد، 21 نفر در رشته معارف، 20 نفر رشته حفظ و 22 نفر در رشته قرائت شرکت کرده‌اند، به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
سخنرانی حجت‌الاسلام معزالدینی امام جمعه موقت یزد، سخنرانی حسن‌آبادی قاری و حافظ روشندل قرآنی، پخش کلیپ شهید حاج حسن دانش قاری بین‌المللی و شهید قرآنی فاجعه منا و... از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام

captcha