کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد صیادان با شرکت ۳۰۰ سیریکی برگزار شد
کد خبر: 3773624
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد صیادان با شرکت ۳۰۰ سیریکی برگزار شد

گروه اجتماعی - رئیس شیلات شهرستان سیریک گفت: کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با شرکت ۳۰۰ نفر از ناخداهای شناور‌های صیادی شهرستان سیریک به مدت یک روز در سالن غدیر شهر بندر سیریک برگزار شد.

گارگاه آموزشی پیشگیری اعتیاد صیادان با شرکت ۳۰۰ سیریکی برگزار شد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد با شرکت ۳۰۰ نفر از ناخدا‌های شناور‌های صیادی شهرستان سیریک به مدت یک روز در سالن غدیر شهر بندر سیریک در روز سه‌شنبه ۲۷ آذر‌ماه برگزار شد.

عبدالله رئیسی رئیس شیلات شهرستان سیریک گفت: این کارگاه با هدف ارتقای آگاهی صیادان از آثار و عوارض سوء مصرف انواع مواد مخدر، رفتار‌های پر خطر و پیامد‌های منفی جسمانی و روانی، ارتقای آگاهی در مورد عوامل زمینه‌ساز و آشکار‌کننده اعتیاد به مواد به‌منظور پیشگیری از آسیب‌های روانی، اجتماعی برگزار شد.

وی اظهار کرد: شهرستان سیریک دارای بیش از ۳۴۰ فروند قایق صیادی، ۱۴۵ فروند لنج صیادی و بیش ۵ هزار صیاد است که در قالب ۱۰ تعاونی در شهرستان فعالیت دارند.

رئیس شیلات شهرستان سیریک تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر است که به‌عنوان یک معضل بزرگ اجتماعی، علاوه بر اینکه جوانان زیادی را مورد هدف قرار داده، سبب بروز ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود که باید با آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع از شیوع این پدیده شوم پیشگیری کرد.

این مسئول اضافه کرد: این کارگاه آموزشی با همکاری فرمانداری شهرستان، فرماندهی انتظامی، آموزش و پرورش و تعاونی‌های صیادی شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام

captcha