۳۰ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تصویرگری رضوی
کد خبر: 3773650
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

۳۰ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تصویرگری رضوی

گروه فرهنگی ـ ٣٠ دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره ملی تصویرگری رضوی اصفهان است.

30 دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تصویرگری رضوی

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، سیزدهمین جشنواره ملی تصویرگری رضوی اصفهان با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با جنبه‌های مختلف زندگی حضرت رضا(ع) فراهم کردن زمینه تبادل تجربیات تصویرگران در سطح ملی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری مرتبط با سیره اهل بیت(ع) و توجه به جنبه‌های تصویری بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) و مفهوم زیارت برگزار می‌شود.
گسترش ارزش‌های انسانی و معنوی به عنوان بخش مهمی از فرهنگ ایرانی اسلامی، تشویق هنرمندان تصویرگر به خلق آثار با موضوعات مذهبی و اخلاقی به ویژه زندگی و سیره حضرت امام رضا(ع) و کشف استعدادهای جدید در حوزه تصویرگری با نگاه تازه به موضوع و خلاقیت در اجرا را از دیگر اهداف این جشنواره است.
سیزدهمین جشنواره ملی تصویرگری رضوی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) و دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
این جشنواره در محورهای احادیث رضوی، حرم رضوی، سبک زندگی و سیره رضوی، نماز طلب باران، داستان‌های رضوی، کراوان‌ها و زائران پیاده، نماز عید فطر، حدیث سلسلةالذهب و کرامت انسانی با الهام از آموزه‌های رضوی و اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ٣٠ دی ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی esfahanshamstoos.ir اقدام به ثبت نام کرده و تا ٢٥ بهمن فرصت دارند اصل اثر را به دبیرخانه جشنواره به نشانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ارسال کنند.

انتهای پیام

captcha