هم‌اندیشی بسیج رسانه، هیئت ورزش‌های همگانی و کانون‌های مساجد لرستان
کد خبر: 3773670
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

هم‌اندیشی بسیج رسانه، هیئت ورزش‌های همگانی و کانون‌های مساجد لرستان

گروه اجتماعی - نشست دورهمی و هم‌اندیشی با هدف هم‌افزایی بهتر برگزاری مراسم فرهنگی و تعامل بیشتر ورزشکاران، اصحاب رسانه و کانو‌ن‌های مساجد لرستان برگزار شد.

هم‌اندیشی بسیج رسانه، هیئت ورزش‌های همگانی و کانون‌های مساجد لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز سه‌شنبه ۲۷ آذرماه، نشست دورهمی و هم‌اندیشی مسئول بسیج اصحاب رسانه سپاه حضرت ابوالفضل‌(ع) استان لرستان، مسئول دبیرخانه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان در خرم‌آباد برگزار شد.
در این جلسه که به اهتمام سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان برگزار شد بر تعامل اصحاب رسانه، مجموعه ورزشکاران فعال در حوزه ورزش‌های همگانی و کانون‌های مساجد لرستان تاکید شد.
رضا مریدی‌اصل، مسئول بسیج رسانه لرستان با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت اصحاب رسانه در حوزه ورزش‌های همگانی، ادامه داد: امروز جنگ سخت‌افزاری مشکل ما نیست بلکه باید در حوزه جنگ نرم‌افزاری آماده باشیم که در این راستا رسانه‌ها قدرت زیادی دارند.
وی بر ترویج فرهنگ ورزش در جامعه تأکید کرد و گفت: امیدواریم روزی فرا برسد که همه مسئولان پای کار بیایند و ورزش همگانی را به‌طور گسترده برای مردم جا بیندازند و بتوانیم از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.
محمدرضا دالوند، سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان نیز در این مراسم، توسعه و ترویج فرهنگ را مستلزم استفاده از ظرفیت رسانه‌ها دانست و افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت بسبج رسانه باید هرچه بیشتر جهت ترویج فرهنگ ورزش در جامعه تلاش کرد.
گفتنی است که در این مراسم مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با هیات ورزش‌های همگانی اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha