اولین رویداد «هنرواره انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3773700
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
به همت خیّران؛

اولین رویداد «هنرواره انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» در اردبیل برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ «هنرواره انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» با مشارکت گسترده خیّران و مشارکت انجمن‌ها و نهاد‌های مردمی و انقلابی و به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.

اولین رویداد «هنرواره انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» به همت خیّران برگزار می‌شودامیر رجبی، رئیس حوزه هنری استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، از برگزاری رویداد «هنرواره انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» در سطح کشوری و به میزبانی استان اردبیل خبرداد و افزود: این جشنواره در هفت رشته در استان اردبیل با زمانبندی‌های مختلف در دی‌ماه تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در بخش کارگاهی نیز، کارتون و کاریکاتور ثبت نام و بارگذاری رزومه از ۲۰ آذر الی ۱۵ دی‌ماه، بخش تصویرسازی بخش طراحی پوستر از یک الی ۲۲ بهمن‌ماه از طریق سایت سامانه هنرواره به نشانی www.storyiran.com انجام خواهد شد.
رئیس حوزه هنری استان بخش رقابتی جشنواره ملی هنرواره انقلاب اسلامی روایت ایرانی را در بخش‌های عکس، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک تبیین کرد و افزود: طراحی نشان چهل سالگی انقلاب اسلامی به‌عنوان بخش ویژه از مهم‌ترین بخش‌های این جنشواره است.
وی ادامه داد: در بخش کارگاهی از بین ثبت نام‌کنندگان در سایت سامانه که رزومه‌ها و آثار خود را ارسال کرده‌اند ۴۰ نفر انتخاب و در مجموع ۱۲۰ نفر به سه بخش کارگاهی این دوره از رقابت‌های جشنواره معرفی می‌شوند.
رئیس حوزه هنری اردبیل اظهار کرد: در هر بخش از این جشنواره از داوران کشوری و بین المللی استفاده خواهیم کرد و در نظر داریم در برگزاری این رویداد برزگ فرهنگی از اساتید و داوران بومی نیز بهرمند شویم.
رجبی بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد مقابله با تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و تطهیر رژیم پهلوی و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته است که رسالت حوزه هنری به عنوان نهاد انقلابی و مولود انقلاب تبلیغ و ترویج هنر این انقلاب است.
رئیس حوزه هنری استان ادامه داد: این رویداد فرهنگی بزرگ با مشارکت گسترده خیّران و مشارکت انجمن‌ها و نهاد‌های مردمی و انقلابی و به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.
به گفته وی اختتامیه نمایشگاه و تجلیل از برگزیدگان فروردین ماه سال آینده همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در تالار اندیشه تهران برگزار می‌شود.
رجبی یادآور شد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در جهت انجام رسالت نهاد‌های فرهنگی ـ هنری در تبلیغ و ترویج دستاورد‌های این انقلاب و ایستادگی در برابر همجمه‌های فرهنگی دشمن رویداد «هنرواره انقلاب اسلامی، روایت ایرانی» در سطح کشوری و به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود و امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های انقلابی، خیّران فرهنگی و انجمن و سمن‌های مردم نهاد شاهد برگزاری هر چه بیشتر برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح استان اردبیل باشیم.
انتهای پیام

captcha