قدردانی حجت‌الاسلام قرائتی از رئیس جمهور
کد خبر: 3773707
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

قدردانی حجت‌الاسلام قرائتی از رئیس جمهور

گروه جامعه ــ رئیس ستاد اقامه نماز کشور از سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس سراسری نماز و اهتمام او به ترویج اقامه نماز قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، رئیس این ستاد در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، از سخنرانی و اهتمام او به ترویج اقامه نماز قدردانی کرد. 

متن نامه ستاد اقامه نماز کشور به این شرح است:

«حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی(دامت برکاته)

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با احترام و تشکر و قدردانی از حضور ارزشمند جنابعالی در اجلاس سراسری نماز و ایراد سخنرانی مفید و مؤثر در ترویج فرهنگ نماز انشاءالله این زحمت جنابعالی و سایر اقداماتی که در تحقق هر چه بهتر این فریضه الهی و پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به اجلاس نماز خواهید نمود، ذخیره آخرت گردد.

این حرکت شما هم عمل به آیه «تعاونوا علی البر و التقوی» و هم عمل به آیه «ان صلاتک سکن لهم» و هم استمداد برای حل مشکلاتی که دارید. (و استعینوا بالصبر و الصلوه) و هم عمل به آیه «الذین ان مکناهم فی الارض اقاموا الصلوه» است.

امید است در زمان حکومت شما نماز به گونه‌ه­ای شود که مخاطب جمله معروف «اشهد انک قد اقمت الصلوه» باشیم و خدای ناکرده مشمول آیه «اضاعوا الصلوه» نباشیم.

بهر حال وظیفه خودم را تشکر از شما می­دانم و شرکت کنندگان نیز سخنرانی شما را مثل خود بنده بسیار خوب و مفید و کارشناسانه دانستند.

جنابعالی در هر سال ساعتی را به این عمود دین اختصاص بدهید و به آموزش و پرورش نسبت به نماز نسل­ نو سفارش ویژه داشته باشید.

محسن قرائتی»

انتهای پیام

captcha