سهم دانشکده‌های دانشگاه ایلام از قراردادهای پژوهشی برون‌دانشگاهی
کد خبر: 3773726
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
در مراسم تقدیر از پژوهشگران دانشگاه اعلام شد؛

سهم دانشکده‌های دانشگاه ایلام از قراردادهای پژوهشی برون‌دانشگاهی

گروه اجتماعی - رئیس دانشگاه ایلام، سهم دانشکده‌های مختلف را از تعداد قراردادهای پژوهشی برون دانشگاهی در 4 سال اخیر اعلام کرد.

سهم دانشکده‌های دانشگاه ایلام از قراردادهای پژوهشی برون‌دانشگاهی
به گزارش ایکنا از ایلام، دکتر محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه ایلام امروز در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه ایلام، با اشاره به پیشرفت ها و موفقیت های کسب شده در دانشگاه، اظهار کرد: امروزدانشگاه ایلام در در سطح کشور بعنوان یکی از دانشگاه های موفق  شناخته می شود  که این امر مرهون تلاش و زحمات اساتید محترم است .
وی با بیان اینکه خوشبختانه در تمام عرصه ها عنوان ها و موفقیت های خوبی کسب شده شاهد این مدعا است، با استقبال از نظرات و انتقادات مطرح شده از سوی اعضای هیأت علمی تصریح کرد: ما به تنوع و اختلاف سلایق باور داریم و طرح انتقاد را جزئی از روند پیشرفت می‌دانیم و برای همین تمام مسائل مطرح شده را به دقت بررسی کرده و به تناسب پاسخ خواهیم داد .
رئیس دانشگاه ایلام با اعلام سهم دانشکده‌ها از تعداد قراردادهای پژوهشی برون‌دانشگاهی در 4 سال اخیر گفت: دانشکده‌های کشاورزی 30 درصد، ادبیات و علوم انسانی 24 درصد،  مدرسان آزاد 23 درصد ، علوم پایه 3 درصد و فنی‌مهندسی 20 درصد از این قراردادها را منعقد کرده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه ارتباط با صنعت به یک جریان در دانشگاه ایلام فعال شده است، تصریح کرد: در این زمینه راه‌های نرفته‌ی زیادی وجود دارد که نیازمند تلاش بیشتر اعضای هیئت علمی است.
در این مراسم دکتر مهدی‌زاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با گرامیداشت هفته پژوهش و فن آوری و تشکر از زحمات اعضای هیأت علمی، با اشاره به مشکلات مالی در دانشگاه، تأکید کرد ما با دقت و بصورت هدفمند بودجه مربوط به حوزه پژوهش را هزینه می کنیم و علیرغم تنگنای مالی با تمام توان از تحقیقات مسأله محور و کاربردی که در پی رفع مشکلات استان ایلام باشند حمایت می کنیم .
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بر تشکیل هسته پژوهشی و انجام تحقیقات برون دانشگاهی، تأکید کرد و گفت:  از تمام ظرفیت دانشگاه برای حل مشکلات و موانع اعضای هیأت علمی بهره گرفته خواهد شد .
در پایان از 30 نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه و گروه‌های آموزشی تقدیر شد.  
انتهای پیام
captcha