برگزاری مرحله سوم دوره تدبر در قرآن موسسه حضرت رقیه(س)
کد خبر: 3774111
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶

برگزاری مرحله سوم دوره تدبر در قرآن موسسه حضرت رقیه(س)

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ موسسه قرآنی حضرت رقیه(س) بوشهر سومین مرحله از دوره مقدماتی دوره تدبر قرآنی را در فصل زمستان برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ موسسه قرآنی حضرت رقیه(س) بوشهر کلاس‌های قرآنی نظیر روخوانی، روانخوانی، حفظ تخصصی و مفاهیم را در ترم پاییز طبق روال گذشته برگزار کرده و از آذرماه نیز ترم زمستان موسسه آغاز شده است.

این مرکز دوره تدبر قرآنی را با  حضور «علی صبوحی»، استاد تدبر و نویسنده  دعوت شده از قم با همکاری موسسه تدبر قم برگزار کرده است. این کارگاه شامل سه دوره مقدماتی و یک دوره پیشرفته است که در فصل پاییز دو دوره مقدماتی آن برگزار شده و دوره سوم نیز در بهمن‌ماه برپا خواهد.

40 نفر در این دوره شرکت کردند که پس از پایان دوره و دریافت مدرک از موسسه تدبر قم در موسسات استان بوشهر به عنوان مربی تدبر قرآن به‌کار گیری خواهند شد.

منبع آموزشی این دوره، کتاب شش جلدی‌ «تدبر در قرآن کریم» است که طی 120 ساعت یعنی سه دوره 40 ساعته آموزش داده خواهد شد.  

آزمون ورودی دوره تربیت معلم تخصصی روخوانی و روانخوانی نیز در فصل پاییز برپا شده است که کلاس‌های این دوره نیز در فصل زمستان از 8 دی ماه تا 23 اسفند ماه برگزار خواهد شد. 60 نفر در این دوره شرکت کردند که 30 نفر پذیرفته شدند.

همچنین، دوره تخصصی تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی تهران نیز در دی‌ماه برگزار می‌شود و مدرک پایان دوره نیز هم از طرف همین سازمان اعطا خواهد شد.

یادآور می‌شود، موسسه قرآنی حضرت رقیه(س) در استان بوشهر، شهرستان بهمنی، سه راه دانشگاه خلیج فارس، کوچه دریای یک واقع است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 16 تا 20 بجز پنجشنبه‌ها می‌توانند با شماره تلفن‌های 07733451362 و 09177700857  تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

captcha