راه‌اندازی ۱۰۸ فرصت شغلی برای مددجویان رودخانه‌ای
کد خبر: 3774192
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
رئیس کمیته امداد رودخانه مطرح کرد.

راه‌اندازی ۱۰۸ فرصت شغلی برای مددجویان رودخانه‌ای

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد رودخانه گفت: ۱۰۸ فرصت شغلی از محل اعتبارات امدادی و بانکی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رودخانه طی هشت‌ماهه امسال ایجادشده است.

راه‌اندازی ۱۰۸ فرصت شغلی برای مددجویان رودخانه‌ای

محمود درویشی، رئیس کمیته امداد رودخانه در گفت و گو با ایکنا از هرمزگان، اظهارکرد: طرح‌های اشتغال بازار محور با ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب بر اساس مهارت و علاقه‌مندی گروه‌های مختلف مددجویی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امدادتصریح کرد:۱۰۸ فرصت شغلی از محل اعتبارات امدادی و بانکی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رودخانه طی هشت‌ماهه امسال ایجادشده است.
درویشی بیان کرد: از این تعداد فرصت شغلی، ۲۹ مورد درزمینهٔ دام‌پروری، ۲۳ مورد درزمینهٔ کشاورزی، ۳۵ مورد صنایع‌دستی، ۱۹ مورد درزمینهٔ طرح‌های خدماتی و ۲ مورد هم درزمینهٔ صنعتی و معدنی ایجادشده است.
وی با بیان اینکه در هشت‌ماهه امسال برای ایجاد تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده بالغ‌بر یک میلیارد و ۴۲۶ میلیون تومان هزینه شده است افزود:میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از اعتبارات بانکی و ۳۸۶ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد رودخانه تأمین‌شده است.
 وی تصریح کرد: فراهم کردن امکانات لازم به‌منظور توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی خانوار‌های تحت حمایت از طریق استعداد سنجی، مهارت‌آموزی، ایجاد اشتغال و اعطاء وام در اولویت برنامه‌های کاری این نهاد است.

رئیس کمیته امداد رودخانه در پایان گفت:هدف از ایجاد فرصت‌های شغلی در بین مددجویان تحت حمایت، دستیابی به استقلال اقتصادی و تقویت توانمندی خانوار‌های تحت حمایت است،

انتهای پیام

captcha