قوانین دست و پاگیر فضای صنعت را ملتهب کرده است
کد خبر: 3774367
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

قوانین دست و پاگیر فضای صنعت را ملتهب کرده است

گره سیاست و اقتصاد - امام جمعه ابهر با تأکید بر برخورد با گران‌فروشان گفت: قوانین دست و پاگیر فضای صنعت را ملتهب کرده و عدم تزریق مواد اولیه برای تولیدات کشور، مشکلاتی را به‌وجود آورده است.

قوانین دست و پاگیر فضای صنعت را ملتهب کرده است
به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر اظهار کرد: یکی از چالش‌های کشور ما بحث‌های مدیریتی است که برخی از مسئولان در تراز نظام اسلامی نیستند.
وی به بیانات اخلاقی مقام معظم رهبری در درس خارج روز سه‌شنبه اشاره و اظهار کرد: بیانات معظم‌له در امور مدیریتی بر اساس شایسته سالارى، حل سریع‌تر مشکلات جامعه، عدم کوتاهى و قصور مدیران در همه سطوح، کاهش بداخلاقى‌هاى سیاسى و تخریب دیگران بود که اگر رعایت شود جامعه ایرانی از عواید آن بهره‌مند خواهد کرد.
رحیمی به تشکیل دو جلسه غیرعلنی در مجلس برای رسیدگی به حواشی به وجود آمده برای یک نماینده اشاره کرد و گفت: این دو جلسه در حالی تشکیل شده است که مردم مشکلات معیشتی زیادی دارند از طرفی طرح‌ها و بودجه سال آینده هم در نوبت بررسی در مجلس شورای اسلامی است.
امام جمعه ابهر به مشکلات ناشی از گرانی ایجاد شده برای مردم اشاره کرد و گفت: امروز گرانی معضلات زیادی را به‌وجود آورده و لازم است مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس به فکر مردم باشند.
وی تعطیلی بعضی از کارخانه‌ها و قوانین دست و پا گیر که موجب شده برخی از مواد اولیه در مملکت حبس شده و به دست تولید کننده نرسد را از جمله مشکلات موجود دانست و افزود: چرا مجلس برای بررسی این مشکلات کمیته تشکیل نمی‌دهد.
رحیمی به فضای ملتهب کسب و کار از جمله در حوزه صنعت، معدن و تجارت و از طرفی اقدامات عجیب از جمله سپردن سمت به نزدیکان مسئولان ارشد کشور اشاره کرد و گفت: این مشکلات به اضافه صحبت‌های نسنجیده التهابات و نابسامانی‌ها را افزایش داده است.
امام جمعه ابهر با طرح این سؤال که چرا خودروسازان به خاطر سود خود به فکر مردم نیستند، ادامه داد: باید از مسئولان قوه قضائیه هم به مانند دولت و مجلس برای عدم برخورد جدی و با صلابت با خاطیان گله کرد.‌‌
انتهای پیام
captcha