مشارکت ملیت‌های خارجی در جایزه قرآن «شارجه»
کد خبر: 3774399
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

مشارکت ملیت‌های خارجی در جایزه قرآن «شارجه»

گروه بین‌الملل ـ مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات ملی قرآن و سنت جایزه «شارجه» امارات با مشارکت شهروندان و ملیت‌های مقیم این کشور در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه روزنامه اماراتی الاتحاد؛ این رقابت‌ها با مشارکت 1305 شرکت‌کننده و به همت مؤسسه قرآن و سنت شارجه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

این دوره از مسابقات با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شده و شاهد افزایش تعداد شرکت‌کنندگان از گروه‌های مختلف در مرحله مقدماتی است که در مقر مؤسسه قرآن و سنت نبوی در منطقه «اللية» شارجه در حال برگزاری است.

شرکت‌کنندگان در مرحله مقدماتی این مسابقات از مناطق مختلف امارات و شامل شهروندان و ملیت‌های مقیم این کشور هستند و مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

این مسابقات شامل 10 رشته در حفظ قرآن، 5 رشته در حفظ حدیث و 4 رشته برای معلولان و افراد دارای نیازهای خاص است.

عمر الشامس، مدیر مؤسسه قرآن کریم و سنت شارجه، در این باره تصریح کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات از روز پنجشنبه(29 آذرماه) در مقر مؤسسه آغاز شده است و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی افزود: این دوره از مسابقات با استقبال گسترده‌ای از سوی شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف که بالغ بر 19 رشته است روبه‌رو شده و مجموع جوایز به یک میلیون درهم امارات می‌رسد.

انتهای پیام
captcha