بسیج؛ عامل حرکت دستگاه‌ها برای خدمت به مردم
کد خبر: 3774420
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

بسیج؛ عامل حرکت دستگاه‌ها برای خدمت به مردم

گروه اجتماعی - فرمانده پایگاه بسیج شهیدین دادگستری استان یزد گفت: بسیج، روح پاک و تفکر ارزشمندی است که در کالبد یک اداره دمیده و عامل حرکت توفنده و قلب تپنده دستگاه برای خدمت به مردم می‌شود.

تفکر بسیجی یعنی دمیدن روح معنویت و ایثار در کالبد یک اداره

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عرشیان، فرمانده پایگاه بسیج شهیدین دادگستری استان یزد صبح امروز، 1 دی ماه در نشست صمیمی اعضای شورای پایگاه بسیج دادگستری با آیت‌الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان  و سردار جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار کرد: بسیج، روح پاک و تفکر ارزشمندی است که در کالبد یک اداره دمیده می شود و عامل حرکت توفنده و قلب طپنده دستگاه برای خدمت به مردم می‌شود.
عرشیان افزود: نیروی بسیجی یک نیروی کارآمد، آماده به خدمت و مخلص برای دستگاه و اداره است که هر لحظه که نیاز باشد و ضرورت ایجاب نماید در صحنه کار و تلاش حاضر می‌شود.
وی تصریح کرد: بسیجی بودن یک افتخار و یک ارزش مایه مباهات برای کارکنان در دستگاه قضایی است که در کوران کار بی حد و حصر قضایی، خالصانه و بی‌منت در صحنه حضور دارد و بدون ادعا خدمت به مردم را انجام می‌دهد.
این مقام قضایی یادآور شد: پایگاه بسیج دادگستری استان یزد از سال 72 تشکیل شده و در این سنوات عامل بسیاری از خیر و برکات برای دستگاه قضایی بوده است.
فرمانده پایگاه بسیج شهیدین دادگستری استان یزد بیان کرد: در حال حاضر بیش از یک سوم کارکنان دادگستری عضو فعال پایگاه بسیج هستند و با حضور در هسته‌های جهادی دادگستری و حلقه‌های صالحین، در ارتقاء سطح کار و اندیشه سایر کارکنان تلاش می‌کنند.
یادآور می‌شود در این جلسه، از خدمات حبیبی، رئیس کل دادگستری استان یزد توسط امام جمعه یزد و فرمانده سپاه الغدیر استان به عنوان یک رزمنده، جانباز و بسیجی پر تلاش تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام

captcha