اردوهای جهادی نقش بسزایی در تربیت نسل انقلابی دارند
کد خبر: 3774585
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

اردوهای جهادی نقش بسزایی در تربیت نسل انقلابی دارند

گروه اجتماعی - استاد دانشگاه آزاد اسلامی به اهمیت برگزاری اردوهای جهادی اشاره و اظهار کرد: اردوهای جهادی نقش بسزایی در تربیت نسل انقلابی دارند؛ چراکه یکی از اهداف مهم این اردوها تربیت و تعالی است.

اردوهای جهادی نقش بسزایی در تربیت نسل انقلابی دارند

مسعود حمیدی، استاد دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای جهادی به ویژه با اهداف تربیتی که تعالی را مدنظر دارد، گفت: یکی از اهداف مهمی که برگزاری اردوهای جهادی دنبال می‌کنند خدمت‌رسانی است.
وی افزود: اردوهای جهادی نقشی بسزا در تربیت نسل انقلابی دارند و این یکی از اهداف مهم این اردوها و از شاخصه‌های آن است.
استاد دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: حضور نسل جوان در مناطق محروم برای خدمت‌رسانی یک کار تربیتی است که اهداف برگزاری این اردوها را تحقق می‌بخشد.
حمیدی اظهار کرد: فعالیت‌های اردوهای جهادی همیشه مؤثر بوده و این امر به‌منظور اهداف والایی است که در این اردوها پیگیری می‌شود.
استاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گروه‌های جهادی نقش مؤثری در ترویج فرهنگ دینی در مناطق محروم دارند و در این راستا اردوهای جهادی با موضوعات فرهنگی نقشی تأثیرگذارتر ایفا می‌کنند.
وی افزود: با در نظر گرفتن نیاز مناطق محروم باید با شناسایی زمینه‌های مناسب برای حضور گروه‌های جهادی برنامه‌ریزی و در این حوزه دقیق عمل کنیم.
حمیدی در پایان تأکید کرد: نقش گروه‌های جهادی در مناطق محروم در عمران و ترویج فرهنگ دینی بسیار تأثیرگذار است.
انتهای پیام

captcha