حضور مقتدرانه و متعهدانه پلیس امنیت جامعه را به ارمغان می‌آورد
کد خبر: 3774785
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

حضور مقتدرانه و متعهدانه پلیس امنیت جامعه را به ارمغان می‌آورد

گروه اجتماعی ـ امام جمعه اردبیل گفت: نقش‌آفرینی و حضور اجتماعی مقتدرانه، متعهدانه و مسئولانه پلیس، ناامنی مجرمان و آرامش مردم را به ارمغان آورده است.

حضور مقتدرانه و متعهدانه پلیس؛ عامل آرامش و امنیت جامعهبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید‌حسن عاملی، نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل‌ روز گذشته، اول دی‌ماه‌ در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اظهار کرد: نقش‌آفرینی و حضور اجتماعی مقتدرانه، متعهدانه و مسؤولانه پلیس، ناامنی مجرمان و آرامش مردم را به ارمغان آورده است.
‌عاملی با اشاره به اینکه اردبیل یکی از استان‌های امن کشور است؛ از سیر صعودی آمار وقوع سرقت‌های خرد ابزار نگرانی کرده و افزود: با توجه به اینکه اکثر سرقت‌های خرد توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود باید در رابطه با نگهداری، ساماندهی و بازپروری معتادان تدابیر هدفمند و برنامه‌های جامع اتخاذ شود، که تحقق این امر مستلزم همدلی، همگامی و انسجام بین سازمان‌ها، جدیت و تعهد مسئولان و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی است.
امام جمعه اردبیل با انتقاد از استاندارد نبودن سیستم ایمنی تعدادی از خودرو‌های تولید داخل که تسهیل‌کننده ارتکاب سرقت است؛ اظهار کرد: ایمن نبودن خودروها، دردسرساز برای پلیس بوده و افزایش بار انتظامی به‌دنبال دارد؛ به طوری که با بستر‌سازی ارتکاب سرقت برای سارقان، احساس آرامش فردی و عمومی را کاهش داده و ثبات و پایداری امنیت را تهدید می‌کند.
عاملی با تمجید از مقابله هدفمند ناجا با برنامه‌های خصمانه و هجمه‌های گسترده فرهنگی و ضداسلامی استکبار جهانی گفت: نقش‌آفرینی مثبت و حضور اجتماعی مقتدرانه، متعهدانه و مسئولانه پلیس، ناامنی مجرمان و آرامش و امنیت مردم را به ارمغان آورده است.
وی در پایان به عزت، عظمت و صلابت بین‌المللی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: انقلاب اسلامی یک پدیده و ۴۰ سال پایداری آن پدیده دیگری است.

هدف پلیس‌
‌عادل منیر، فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل نیز در این دیدار هدف پلیس را مردمی کردن تولید، حفظ و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی دانست و گفت: جلب حداکثری مشارکت مردم، توسعه و تعمیق تعاملات سازمانی و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در رأس برنامه‌های پلیس اردبیل در توسعه امنیت و آرامش اجتماعی است.
وی با اشاره به اجرای اثربخش طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و عمومی، بیان کرد: در رابطه با سازماندهی و بازپروری معتادان متجاهر نیازمند همدلی و انسجام بین سازمانی هستیم.
انتهای پیام

captcha