بررسی 4 موضوع در نودوهشتمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه
کد خبر: 3774826
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

بررسی 4 موضوع در نودوهشتمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در نودوهشتمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی چهار دستور بررسی می‌شود که از جمله آنها بحث بیمه فعالان قرآنی و نیز تشکیل کارگروه فعالیت‌های قرآنی در مناطق محروم است.

بررسی چهار موضوع در نود و هشتمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه

به گزارش ایکنا؛ نودوهشتمین جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی بعدازظهر امروز دوم دی‌ماه با حضور اعضای این مجمع در دبیرخانه شورای توسعه برگزار می‌شود تا چهار موضوع مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
اولین دستور جلسه این مجمع، ارائه گزارش یکساله طرح ملی حفظ قرآن کریم به همراه بررسی موانع موجود و راهکارهای اجرایی‌سازی آن است.
دومین دستور جلسه مجمع مشورتی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، ارائه گزارش فعالیت‌ها و عملکرد قرآنی کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی در نظام بهداشت و سلامت است. این کمیسیون با مدیریت وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت می‌کند که وزیر بهداشت به عنوان رئیس آن معرفی شده است و معاون فرهنگی و دانشجویی نیز دبیر آن است.
یکی دیگر از دستور جلسات نودوهشتمین جلسه مجمع مشورتی، ارائه گزارش توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد پوشش بیمه‌ای فعالان قرآنی همراه با چالش‌ها، کمبودها و راه‌حل‌های پیشنهادی در این زمینه است.
بررسی پیشنهاد تشکیل کارگروه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان ویژه مناطق محروم آخرین دستور جلسه این مجمع است.

انتهای پیام 

captcha