پرداخت بیش از ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان صدقه توسط مردم استان مرکزی
کد خبر: 3774904
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
طی سال جاری محقق شد؛

پرداخت بیش از ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان صدقه توسط مردم استان مرکزی

گروه اجتماعی - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: مردم استان مرکزی طی هشت‌ماهه سال جاری ۴ میلیارد و ۸۷۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به عنوان صدقه به نیازمندان کمک کردند.

پرداخت بیش از 4 میلیارد و 800 میلیون تومان صدقه توسط مردم استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد‌، شاپور جلالی‌، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه مردم خیر و نیکوکار و مؤمن استان مرکزی همواره یار و یاور محرومان و نیازمندان هستند، گفت: مردم استان مرکزی طی هشت ماهه سال جاری 4 میلیارد و 872 میلیون و 900 هزار تومان به عنوان صدقه به نیازمندان کمک کردند.
وی با اشاره به اینکه صدقات جمع‌آوری‌شده به منظور امور مسکن، درمان، جهیزیه، اشتغال و کمک معیشت خانوارهای تحت حمایت هزینه شده است‌، افزود‌: در استان مرکزی بیش از 130 هزار صندوق در قالب صنادیق بزرگ و کوچک در سطح استان وجود دارد که مردم خیر و نیکوکار صدقات خود را واریز می‌کنند.
وی افزود: از این مبلغ سه میلیارد و 66 میلیون تومان از طریق صنادیق کوچک و یک میلیارد و 800 میلیون تومان از طریق صنادیق بزرگ، معابر و اماکن جمع‌آوری شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به روش‌های نوین برای اهدای صدقه اشاره کرد و گفت: مردم خیر می‌توانند صدقات خود را با روش‌هایی از جمله ارسال عدد 3 به 30003333 سامانه نیکوکاری امداد، اپلیکیشن سنا، تلفن ملی نیکوکاری به شماره 0968877 و یا با شماره گیری کد #8877* اهدا کنند.
جلالی با اشاره به استقبال خوب مردم از روش‌های نوین گفت: این روش‌ها مزایایی همچون جلوگیری از هدر‌رفت پول ملی، قرارگرفتن در آن واحد در حساب، هزینه‌کرد پول متناسب با نیت خیر، کاهش هزینه‌های اتلاف وقت و نیروی انسانی را دارد.
وی در پایان گفت: مردم استان مرکزی در هشت ماهه سال جاری بیش از 63 میلیون تومان از طریق روش‌های نوین صدقات خود را به امداد اهداء کردند که این مبلغ نسبت به سال گذشته 230 درصد رشد داشته است.
انتهای پیام

captcha