ثبت‌نام سومین دوره «تربیت مربی کودک» در قزوین آغاز شد
کد خبر: 3775079
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

ثبت‌نام سومین دوره «تربیت مربی کودک» در قزوین آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون مؤسسه شکوفه‌های آسمانی قم از آغاز ثبت‌نام دوره تربیت مربی کودک در قزوین به همت مجموعه فرهنگی تربیتی مشکات خبر داد.

سومین ثبت‌نام دوره «تربیت مربی کودک» در قزوین آغاز شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی‌کاظم، معاون موسسه شکوفه‌های آسمانی قم در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با اعلام این خبر بیان کرد: این سومین دور برگزاری این دوره در شهر قزوین خواهد بود که درمجموع در کل کشور بیش از 150 بار اجرا شده است.
مسئول مجموعه فرهنگی تربیتی مشکات عنوان کرد: این دوره با توجه به استقبال ویژه‌ای که در 2 دوره قبل مشاهده کردیم و درخواست‌های مکرر مادران و مربیان کودک بار دیگر در قزوین برگزار می‌شود که فرصت بی‌نظیری را برای شرکت‌کنندگان فراهم خواهد کرد.
وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌شود در طول مدت برگزاری این دوره فضایی ایجاد شود که زندگی کودکان را به سمت سعادت متحول سازد، گفت: این‌گونه دوره برای نجات کودکان از سردرگمی و هدایت آن‌ها به سمت نقش و رسالتی که در زندگی دارند بسیار مؤثر خواهد بود.
این مسئول اضافه کرد: در طول این دوره شرکت‌کنندگان با کمک اساتید برتر کشوری یاد خواهند گرفت که با ارتقاء سطح تفکر و درک از زندگی فرصت‌های زندگی را برای خود و فرزندانشان از دست ندهند.
وی ابراز کرد: ازجمله مزایای این دوره می‌توان شرکت در دوره تکمیلی، شرکت در دوره آموزش قرآن به شیوه پیامبر (ص) و استفاده از برترین‌های دوره در برنامه‌های مشکات و عضویت در گروه مربیان این مجموعه اشاره کرد.
حجت‌الاسلام موسی‌کاظم هدف از برگزاری دوره تربیت مربی کودک را چنین دانست: از مهم‌ترین ویژگی‌ها و تمایز این دوره می‌توان به اهمیت جایگاه آموزش مفاهیم دینی به کودک و چگونگی آن اشاره کرد که با تأکید بر آموزش‌های غیرمستقیم دروس مهم مفاهیم بر پایه خلاقیت و بازی انجام می‌شود.
وی بابیان اینکه مهلت ثبت‌نام دوره تا 30 دی‌ماه خواهد بود، اعلام کرد: زمان اجرای دوره سوم تا پنجم بهمن‌ماه همراه با اعطای مدرک پایان دوره خواهد بود.
این مسئول بابیان اینکه در کنار این کلاس‌ها اولین نمایشگاه تخصصی تربیتی قزوین برای عرضه محصولات فرهنگی ازجمله کتب تربیتی کودک و نوجوان از انتشارات مختلف و محصولات و لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی دایر می‌شود، یادآور شد: مربیان و معلمان و مادرانی که دغدغهٔ تربیتی کودک و نوجوان دارند این نمایشگاه تخصصی کمک شایانی برای آن‌هاست.
معاون موسسه شکوفه‌های آسمانی قم با اشاره به اینکه این دوره ویژه خواهران است و در صورت به حدنصاب رسیدن برای برادران نیز برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09191718120 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

captcha