نقش کرامت نفس و ارتقای آن
کد خبر: 3775488
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
در سلسله‌نشست‌های «قرآن راه زندگی» بررسی می‌شود؛

نقش کرامت نفس و ارتقای آن

کانون خبرنگاران نبأ ــ کانون قرآن و عترت فرهنگ‌سرای تهران نشست «نقش کرامت نفس و ارتقای آن» از سلسله‌نشست‌های «قرآن، راه زندگی» را پنجم دی‌ماه برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست «نقش کرامت نفس و ارتقای آن» از سلسله‌نشست‌های «قرآن، راه زندگی» با حضور مریم نیلچی‌زاده، مدرس دانشگاه، پنجم دی‌ماه، ساعت 15 در فرهنگ‌سرای تهران برگزار می‌شود.
عزت نفس احساس تصوری است که فرد به مرور زمان نسبت به خودش به‌دست می‌آورد، که اگر عزت نفس کاهش یابد، احساس ضعف و ناتوانی در فرد به‌وجود می‌آورد و اگر افزایش یابد احساس توانمندی و ارزشمندی در فرد احیا می‌شود و باعث افزایش پیشرفت تحصیلی، افزایش تلاش برای کسب موفقیت، اعتماد به نفس، بلند همت بودن، تمایل به داشتن سلامت بیشتر، لذت بردن از روابط با دیگران و پیش‌بینی مثبت نسبت به موفقیت‌های بعدی در او پدیدار می‌شود.
در این جلسه بازخوانی و مرور آیات مورد تفسیر در جلسه با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای قرآنی و پخش ویدئوپروژکتور، تفسیر و تحلیل آیات، ارائه راهکارهای سبک زندگی قرآنی، باید‌ها و نباید‌ها و پاسخ به سؤالات شرکت‌کنندگان و مشاوره گروهی در مورد مسائل خانواده گفت‌وگو می‌شود.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای تهران به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب، سه‌راه دهکده المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ مراجعه کنند.
مریم افشار
انتهای پیام

captcha