ضرورت هوشیاری همه اقشار مردم در برابر هجمه‌های دشمن
کد خبر: 3775967
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

ضرورت هوشیاری همه اقشار مردم در برابر هجمه‌های دشمن

گروه فرهنگی - مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ضرورت دارد همه اقشار مختلف مردمی در برابر هجمه‌های دشمن هوشیار باشند.

ضرورت هشیاری همه اقشارمردم در برابر هجمه های دشمن

به گزارش ایکنا از هرمزگان، دوره‌های آموزشی «آسیب‌شناسی تبلیغ و فرهنگ دینی» با حضور مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی کشور در روز چهار‌شنبه ۵ دی‌ماه برگزار شد.
حجت‌‌الاسلام والمسلمین علی اکبر انصاری راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در این نشست اظهار کرد: امروزه در برهه کنونی که عصر ارتباطات و فناوری‌های نوین و همچنین مواجه با هجوم شبکه‌های ماهواره‌ای و اندیشه‌های مخرب و ویرانگر دشمنان هستیم وظیفه داریم که از شرایط و سیر و تحولات روز دنیا آگاهی کامل پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه امروز با جبهه معارض انقلاب مواجهه هستیم و دشمن همه امکانات و ظرفیت‌های خود را به‌کار گرفته و درصدد است تا فرهنگ دینی و اسلامی را از اذهان بیدار جوانان انقلابی بگیرد و ضرورت دارد همه اقشار مختلف مردمی هوشیار باشند.
حجت‌الاسلام انصاری‌راد با اشاره به اینکه با هجوم ماهواره‌ها مواجه هستیم، تصریح کرد: سلاح دشمن در جنگ نرم ماهواره است و شبکه ماهواره‌ای متعددی برای منحرف کردن جوانان و نوجوانان در جهان وجود دارد؛ لذا باید جوانان و نوجوانان را آگاه و از همه ظرفیت‌های مدرن تولید محتوای فرهنگی استفاده کرده تا بتوانیم با این هجمه‌ها مقابله کنیم.
وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه فرهنگی و اجتماعی لازمه پیشرفت و تحول افراد جامعه را فراهم می‌کند و اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان نسبت به این مهم جهت ضرورت برگزاری این دوره‌ها با موضوعات مختلف اهتمام ویژه دارد و این برنامه‌ها در طول سال به‌طور مستمر ادامه پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام

captcha