شرکت 35 هزار دانش‌آموز زنجانی در مسابقات پرسش مهر
کد خبر: 3776136
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

شرکت 35 هزار دانش‌آموز زنجانی در مسابقات پرسش مهر

گروه فرهنگی- رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از آغار به‌کار دبیرخانه استانی فراخوان ملی پرسش مهر 19 ریاست جمهوری خبر داد و گفت: 35 هزار نفر در مرحله آموزشگاهی در این مسابقه شرکت کردند.

شرکت 35 هزار دانش‌آموز زنجانی در مسابقات پرسش مهرقاسمعلی قنبری، رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: فراخوان ملی پرسش مهر 19 با موضوع مهارت‌های کسب شده و انتظارات دانش‌آموزان از معلمان خود در حوزه آموزش مهارت‌های مورد نیاز توسط رئیس جمهور در آئین بازگشایی مدارس مطرح شد.
وی بیان کرد: ستاد اجرایی استان پس از دریافت دستورالعمل وزارتی و برگزاری جلسه ستاد استانی، این فراخوان به نواحی و مناطق چهارده‌گانه ارسال شد و در طول سه ماهه پاییز علاقمندان فرصت خلق و ارائه آثار خود در بخش‌های مختلف ادبی، فرهنگی، هنرهای تجسمی، فیلم کوتاه، نمایش‌نامه نویسی و سرود همگانی را داشتند.
قنبری ادامه داد: بر اساس زمانبندی اعلام شده به نواحی و مناطق چهارده‌گانه استان، آثار فرهنگیان و دانش‌آموزان پس از گذراندن مراحل ارزیابی در سطوح مدرسه‌ای و منطقه‌ای مطابق سهمیه به دبیرخانه استانی مسابقات در محل کانون فرهنگی تربیتی سهروردی تحویل داده می‌شوند.
رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان یاد‌آور شد: مهمترین بخش فراخوان مرحله آموزشگاهی است که مدیران، معاونین و مربیان پرورشی در بحث اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام دانش‌آموزان در پورتال همگام تلاش زیادی داشتند و بر اساس آمار دریافتی نزدیک 19 هزار نفر رشته به صورت انفردای و 16 هزار به شکل گروهی در این فراخوان مشارکت داشته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه استانی پرسش مهر 19 ریاست جمهوری از تاریخ 4 دی ماه آثار منتخب فرهنگیان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این فراخوان را دریافت می‌کند. این دبیرخانه طی روزهای 4 لغایت 6 دی‌ماه پذیرای نواحی و مناطق چهارده‌گانه استان است.
انتهای پیام
captcha