حماسه ۹ دی نماد عزت و بصیرت مردم است
کد خبر: 3776430
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

حماسه ۹ دی نماد عزت و بصیرت مردم است

گروه فرهنگی - اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم انقلابی به‌ویژه تشکل‌های دینی و قرآنی استان خواست با شرکت گسترده خود در حماسه نهم دی‌ماه نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کنند.

​بیانیه تبلیغات اسلامی هرمزگان جهت حضور اقشار مختلف مردمی در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه

به گزارش ایکنا ازهرمزگان، در این پیام آمده است: انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان الگوی نجات‌بخش در جهان اسلام، بی‌تردید همواره از گذشته تاکنون با انواع دشمنی‌ها و برنامه‌های هدفمند دشمنان مواجه بوده است و استکبار جهانی همیشه با طراحی‌های ضد فرهنگی برای ناکارآمدی انقلاب قد علم کرده و چهره‌ای غیر واقعی را از نظام جمهوری اسلامی نشان داده است.

در برهه حساس کنونی که دشمنان در تلاش هستند اندیشه‌های انقلابی پیروان راستین و واقعی انقلاب، خمینی کبیر‌(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را آنگونه که می‌خواهند جلوه‌ دهند و اهداف پوچ خود را به واقعیت تبدیل کنند بایستی با حضور گسترده خود در این اجتماعات، دشمنان را بیش از گذشته مایوس کنیم.

در ادامه این بیانیه ضمن دعوت از آحاد مردم بصیر و ولایتمدار استان هرمزگان به‌ویژه روحانیان معزز، مدیران موسسات و خانه‌های قرآنی و تشکل‌های دینی استان جهت شرکت در این مراسم آمده است: اکنون که در آستانه فرارسیدن نهم دی‌ماه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار گرفتیم، یقیناً موجی از شور و نشاط همراه با شعور حقیقی کشور را در برخواهد گرفت و مدافعان ارزش‌های انقلابی نیز با آگاهی و بصیرت کام دشمنان را تلخ خواهند کرد.

حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد، بی‌شک این مردم انقلابی تمام قد در برابر زیادی خواهی‌های آن‌ها خواهند ایستاد.

در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید و قلب امام زمان‌(عج) و نائب بر حقش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته) را شاد ساختند.

در این بیانه از مردم استان هرمزگان خواسته شده تا با حضور در مراسم گرامی‌داشت این حماسه عظیم، همراه با ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی، با بررسی و بازخوانی ابعاد مختلف و تازه حماسه ۹ دی و تعمیق بینش سیاسی و دینی، از نفوذ و فتنه دشمنان جلوگیری کنند.

اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان از عموم مردم انقلابی استان خواست با حضور معنوی خود، زینت‌بخش این حماسه باشکوه باشید و باری دیگر با مولا ومقتدای خود تجدید بیعت کنید.

انتهای پیام

captcha