اجرای طرح «پویش لبخند مهربانی زمستانه» در خوزستان
کد خبر: 3776476
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

اجرای طرح «پویش لبخند مهربانی زمستانه» در خوزستان

گروه اجتماعی ـ طرح «پویش لبخند مهربانی زمستانه» با هدف تهیه لباس گرم و همچنین وسایل گرم‌کننده برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان خوزستان اجرا می‌شود.

اجرای طرح «پویش لبخند مهربانی زمستانه» در خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی بهزیستی خوزستان، مهران کریمیان معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان با اشاره به اجرای «طرح پویش لبخند مهربانی زمستانه» توسط بهزیستی خوزستان گفت: مهمترین هدف معاونت مشارکتهای مردمی بهزیستی هدایت خیرین و کمک‌های آنان به سمت نیازمندان و محرومان واقعی جامعه بوده و در این راستا طرح‌های مختلفی را در طول سال اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به سرمای زمستان و نیاز مبرم خانواده‌ها و مددجویان تحت پوشش این طرح با هدف تهیه لباس گرم و همچنین وسایل گرم‌کننده برای خانواده‌های تحت پوشش در سراسر استان اجرا می‌شود.

کریمیان با اشاره به اینکه اولویت این کمپین کمک به روستاییان عزیز و شهرهای محروم و کم برخوردار استان است، در خصوص نحوه کمک خیرین در این پویش گفت: هم استانی‌ها می‌توانند از طرق مختلف، از جمله سامانه پیامکی جلب کمکهای مردمی بهزیستی خوزستان #۱۴۰۰۰۰۴*۴*۷۳۳ *و یا شماره حساب۲۱۷۳۴۵۲۲۰۱۰۰۱ بانک ملی بنام بهزیستی خوزستان هدایای نقدی خود را پرداخت کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان عنوان کرد: ضمناً شیرخوارگاه بهزیستی واقع در اهواز سپیدار بلوار فنی حرفه ای جنب آتش نشانی و همچنین ادارات بهزیستی در ۲۷ شهرستان آماده دریافت کمکهای غیرنقدی هم استانیهای عزیز هستند. شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های 06133380811 و 06133791344 تماس بگیرند.

انتهای پیام 

captcha