مدیرکل جدید صدا و سیمای لرستان معرفی شد
کد خبر: 3776480
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

مدیرکل جدید صدا و سیمای لرستان معرفی شد

گروه فرهنگی - امروز، هشتم دی طی مراسمی علی‌رضا شیروی یه‌عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان معرفی شد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای لرستان معرفی شد

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز شنبه، هشتم دی طی مراسمی که در خرم‎آباد برگزار شد، مدیرکل جدید صدا و سیمای لرستان معرفی شد.
بنا بر این گزارش، رئیس سازمان صدا و سیما با صدور احکامی علی‌رضا شیروی را به‌‌عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان و محمد بازوند، مدیرکل سابق صدا و سیمای لرستان را به‌عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام منصوب کرده است.

صدا و سیما فرادستگاهی است و می‌تواند هم‌گرایی ایجاد کند

سیدموسی خادمی، استاندار لرستان در دیدار با مدیرکل جدید صدا و سیمای لرستان که اواخر هفته گذشته در استانداری لرستان انجام گرفت، با اشاره به این‌که رسانه ملی و صدا و سیمای مراکز استانی می‌توانند نقش نخ تسبیحی داشته باشند بین دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های مختلف، فعالان سطح جامعه و ... گفت: نقش صدا و سیما فرادستگاهی است و می‌تواند هم‌گرایی ایجاد کند.
وی با بیان این‌که در زمان مدیریت بازوند، مدیرکل سابق صدا و سیمای لرستان نیز شاهد اجرای همین نقش بودیم و ایشان نیز فردی پُر تلاش و پُرکار و خوش‌نیت بودند، به‌دنبال این بودند که مشکلی از استان را حل کنند و استان گامی به جلو برود، تصریح کرد: ذکر فضایل شیروی، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان را شنیده‌ایم، ایشان نیز فردی پُرتلاش هستند.

انتهای پیام

captcha